PUMA ogłosiła dziś długoterminowe partnerstwo z norweskim arcymistrzem szachowym Magnusem Carlsenem i Meltwater Champions Chess Tour. Dzięki nawiązanej współpracy, PUMA połączy świat szachów ze światem sportu poprzez tworzenie angażujących treści i aktywacji dla fanów szachów na całym świecie.
Carlsen, pięciokrotny mistrz świata w szachach, jest zapalonym fanem sportu i naturalnie pasuje do marki PUMA. W wieku zaledwie 13 lat został najmłodszym arcymistrzem w tamtym czasie i wygrał swoje pierwsze Mistrzostwa Świata w Szachach w 2013 roku. W 2014 roku został najwyżej notowanym graczem w historii.
Zobacz również
Często myślimy o sporcie jako o dyscyplinie fizycznej, ale potrzebna jest również siła psychiczna. Niewiele osób uosabia tego ducha jak Magnus, który jest powszechnie uważany za najlepszego szachistę wszech czasów. Jesteśmy dumni, że stał się on częścią rodziny PUMA – powiedział CEO PUMA Bjørn Gulden.
W ramach umowy firma będzie również wspierać Meltwater Champions Chess Tour, który jest zarządzany przez firmę Carlsena – Play Magnus Group. Tour jest najpopularniejszym cyklem w kalendarzu szachowym i dociera do milionów fanów na całym świecie.
Bycie częścią tak wspaniałej firmy jak PUMA i dołączenie do tak wielu ludzi, których osobiście podziwiam, jest dla mnie wyjątkowe. Jako szachista jestem wielkim fanem sportu i to sprawia, że ta współpraca jest jeszcze lepsza – powiedział Magnus Carlsen.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Razem z Magnusem Carlsenem i Tour, PUMA pomoże rozszerzyć wpływ szachów i przybliżyć ten sport milionom fanów na całym świecie. Dalsze szczegóły dotyczące partnerstwa PUMA z Magnusem Carlsenem oraz zaangażowania PUMA w Meltwater Champions Chess Tour zostaną przedstawione w późniejszym terminie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing