Aby wziąć udział w wyzwaniu konkursowym należy być zarejestrowanym członkiem Społeczności i wejść na stronę, a następnie pod postem zamieścić komentarz zgodny z tematem przewodnim wyzwania. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i oryginalne odpowiedzi – w każdym tygodniu dwie. Tematy kolejnych misji są ogłaszane na początku każdego tygodnia do końca marca.
Do 27 lutego można zgłaszać pomysły w trwającej właśnie drugiej misji, gdzie uczestnicy otrzymali zadanie kreatywnego rozwinięcia hasła „Uchwyć ducha dzikiej przyrody – ukrytego w miejskiej dżungli”. Do wygrania w tej rozgrywce są głośnik Huawei Sound i opaska sportowa Huawei Band 6. W kolejnych tygodniach nagrodami będą między innymi smartwatche Huawei Watch GT 2 i Huawei Watch Fit New, a także słuchawki Huawei FreeBuds Lipstick.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Społeczność Huawei liczy już ponad pół miliona użytkowników. To wygodna przestrzeń dla fanów marki, w której mogą wymieniać się opiniami oraz być na bieżąco z najważniejszymi informacjami. Aby zostać jej członkiem, wystarczy zarejestrować się na stronie consumer.huawei.com/pl/community. Platforma daje łatwy dostęp do ekspertów, moderatorów i administratorów, którzy na bieżąco odpowiadają na pytania użytkowników. Regularnie oferuje też fanom marki dedykowane im aktywacje i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.