Celem działań jest uświadomienie pacjentom w trakcie bądź po przebytej chorobie oraz ich opiekunów, że żywienie medyczne Nutridrink Protein to ważne wsparcie w walce z chorobą i jej skutkami.
Agencja Publicis Worldwide przygotowała strategię i zrealizowała wg jej idei wielokanałową kampanię, dostosowaną do każdego etapu ścieżki pacjenta, wykorzystując działania realizowane w telewizji, internecie, aptekach, szpitalach, gabinetach medycznych oraz na platformach VOD i kanałach tematycznych poświęconych zdrowiu. Jest to kolejna odsłona kampanii, w 2021 r. agencja otrzymała srebrną statuetkę Effie za kampanię „Twoje posiłki w walce z chorobą” w kat. Leki i suplementy diety.
Zobacz również
Nutridrink Protein jest specjalistycznym wsparciem żywieniowym dla osób niedożywionych i w ryzyku niedożywienia związanym z chorobą, szczególnie u pacjentów ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko np. w chorobie nowotworowej, po operacji i hospitalizacji.
Temat odpowiedniego żywienia w czasie choroby i po jej przejściu jest bardzo ważny i jednocześnie bardzo zaniedbany. Pacjenci w chorobie odżywiają się zgodnie ze swoimi przyzwyczajeniami, ponieważ zapewnia im to poczucie bezpieczeństwa, autonomię i często, zwłaszcza w warunkach szpitalnych, jest jedyną przyjemnością. Tymczasem każdy chory organizm potrzebuje zapewnienia odpowiedniej ilości energii, białka, witamin i składników mineralnych. Nutridrink Protein odżywia i dzięki temu wspiera leczenie oraz odbudowę sił po chorobie. Z takim przekazem chcemy trafić nie tylko do potrzebujących wsparcia, ale także do tych, którzy sprawują nad nimi opiekę. Chcemy, żeby każdy Polak i Polka po chorobie mogli poczuć się zwycięzcami, a żywienie medyczne stało się integralną częścią leczenia – powiedziała Anna Ostrowska-Wilk, healthcare strategy manager, Nutricia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mamy świadomość, jak duże znaczenie dla skutecznego budowania świadomości mają doświadczenia konsumentów na każdym etapie kontaktu z daną marką. Mamy też ekspercką wiedzę na temat tego, jak tworzyć inspirujące, angażujące historie oraz zintegrowane kampanie, skutecznie przekazujące wiedzę. Z chęcią wykorzystujemy ten potencjał, by pomagać tym, którzy są w potrzebie – komentuje Marta Krakowska-Sochacz, account director Publicis Worldwide Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała serię spotów telewizyjnych, które zostaną wyemitowane w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat. W przypadku internetu zintegrowana kampania będzie miała swoje odsłony m.in. w serwisach YouTube i Facebook, popularnych platformach VOD), systemach AOD. Ponadto wiedza na temat Nutridrink Protein będzie szerzona w aptekach, szpitalach i gabinetach lekarskich oraz online, m.in. posilkiwchorobie.pl oraz na portalu edukacyjnym dla specjalistów: akademianutricia.pl.
Produkcję kreacji powierzono studiu produkcyjnemu ILMATIC, a postprodukcję domowi Vein. Planowaniem mediów zajęły się Mediacom oraz K2 Precise.