Nutridrink Protein w nowej odsłonie kampanii „Twoje posiłki w walce z chorobą”

Odpowiednie odżywienie jest bardzo ważnym elementem powrotu do zdrowia po przebytej chorobie, jednak pacjenci nie posiadają wystarczającej wiedzy na ten temat. Rozpoczynająca się właśnie kampania promująca żywienie medyczne Nutridrink Protein ma na celu
O autorze
1 min czytania 2022-03-01

Celem działań jest uświadomienie pacjentom w trakcie bądź po przebytej chorobie oraz ich opiekunów, że żywienie medyczne Nutridrink Protein to ważne wsparcie w walce z chorobą i jej skutkami.

Agencja Publicis Worldwide przygotowała strategię i zrealizowała wg jej idei wielokanałową kampanię, dostosowaną do każdego etapu ścieżki pacjenta, wykorzystując działania realizowane w telewizji, internecie, aptekach, szpitalach, gabinetach medycznych oraz na platformach VOD i kanałach tematycznych poświęconych zdrowiu. Jest to kolejna odsłona kampanii, w 2021 r. agencja otrzymała srebrną statuetkę Effie za kampanię „Twoje posiłki w walce z chorobą” w kat. Leki i suplementy diety.

Nutridrink Protein jest specjalistycznym wsparciem żywieniowym dla osób niedożywionych i w ryzyku niedożywienia związanym z chorobą, szczególnie u pacjentów ze zwiększonym zapotrzebowaniem na białko np. w chorobie nowotworowej, po operacji i hospitalizacji. 

Temat odpowiedniego żywienia w czasie choroby i po jej przejściu jest bardzo ważny i jednocześnie bardzo zaniedbany. Pacjenci w chorobie odżywiają się zgodnie ze swoimi przyzwyczajeniami, ponieważ zapewnia im to poczucie bezpieczeństwa, autonomię i często, zwłaszcza w warunkach szpitalnych, jest jedyną przyjemnością. Tymczasem każdy chory organizm potrzebuje zapewnienia odpowiedniej ilości energii, białka, witamin i składników mineralnych. Nutridrink Protein odżywia i dzięki temu wspiera leczenie oraz odbudowę sił po chorobie. Z takim przekazem chcemy trafić nie tylko do potrzebujących wsparcia, ale także do tych, którzy sprawują nad nimi opiekę. Chcemy, żeby każdy Polak i Polka po chorobie mogli poczuć się zwycięzcami, a żywienie medyczne stało się integralną częścią leczenia – powiedziała Anna Ostrowska-Wilk, healthcare strategy manager, Nutricia.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mamy świadomość, jak duże znaczenie dla skutecznego budowania świadomości mają doświadczenia konsumentów na każdym etapie kontaktu z daną marką. Mamy też ekspercką wiedzę na temat tego, jak tworzyć inspirujące, angażujące historie oraz zintegrowane kampanie, skutecznie przekazujące wiedzę. Z chęcią wykorzystujemy ten potencjał, by pomagać tym, którzy są w potrzebie – komentuje Marta Krakowska-Sochacz, account director Publicis Worldwide Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała serię spotów telewizyjnych, które zostaną wyemitowane w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat. W przypadku internetu zintegrowana kampania będzie miała swoje odsłony m.in. w serwisach YouTube i Facebook, popularnych platformach VOD), systemach AOD. Ponadto wiedza na temat Nutridrink Protein będzie szerzona w aptekach, szpitalach i gabinetach lekarskich oraz online, m.in. posilkiwchorobie.pl oraz na portalu edukacyjnym dla specjalistów: akademianutricia.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Produkcję kreacji powierzono studiu produkcyjnemu ILMATIC, a postprodukcję domowi Vein. Planowaniem mediów zajęły się Mediacom oraz K2 Precise.