eTrade Show odbędzie się już 10 marca

O autorze
2 min czytania 2022-03-03

E-commerce przyszłości zaczyna się dziś! Co zrobić, by kolejne miesiące i lata przyniosły znaczący zysk osiągany dzięki e-handlowi? Jak działać, by wyprzedzić konkurencję? O tym wszystkim powiedzą najlepsi krajowi eksperci podczas V edycji najbardziej merytorycznego wydarzenia dotyczącego tego sektora, czyli eTrade Show. 10 marca, PGE Narodowy.

Czy wiecie, że według przewidywań analityków w ciągu pięciu lat wartość polskiego sektora e-commerce osiągnie pułap wartości 126 mld złotych? To według PWC oznacza średnioroczny wzrost o 12%. Nie ma bardziej przekonującego argumentu, by zacząć działanie w handlu internetowym już dziś. Kroki podstawowe, jak i zaawansowane pozwoli postawić eTrade Show.

eTrade Show – plan wydarzenia

Wydarzenie odbędzie się 10 marca br. na warszawskim PGE Narodowym. Eksperci branżowi przeprowadzą uczestników przez całe Customer Journey. Poruszą najważniejsze aspekty zakresu reklamy w e-commerce, prowadzenia sklepu internetowego, jak budować strategię biznesową oraz jak i dlaczego warto dokładnie analizować zbierane dane.

Na scenach wydarzenia między innymi Piotr „Liroy” Marzec, Robert Sosnowski, Sebastian Horoszko, Olga Pijanowska, Artur Pajkert, Sascha Stockem, Radosław Tyszko oraz Łukasz Woźnica.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, odwiedzający będą mogli skorzystać z bogatej strefy wystawienniczej, w której zaprezentuje się blisko 100 liderów branży. Dzięki interaktywnym stanowiskom pokażą, jak zmienić przyszłość e-commerce i jakie najlepsze innowacje wprowadzić, by firma mogła zdobyć widoczną przewagę nad konkurencją.

E-commerce przyszłości zaczyna się na eTrade Show

Każdego zbłąkanego w świecie innowacji e-commerce poprowadzi specjalna aplikacja eTrade Show. Będą w niej zawarte wszystkie potrzebne informacje na temat wydarzenia, ale nie tylko. Poza agendą, planem wydarzenia, mapami potrzebnymi do odwiedzenia wystawców, będzie można dzięki niej umówić spotkanie z wybraną przez siebie firmą, by w kameralnych warunkach przeprowadzić rozmowy o rozwoju i współpracy. Za pomocą chatu będzie można kontaktować się z uczestnikami, prelegentami i firmami. Wszystko po to, by zbliżyć do siebie przedstawicieli biznesu e-commerce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kogo można spotkać na eTrade Show?

Wśród przedsiębiorstw, które pojawią się na eTrade Show można wyróżnić: Nethansa, Comfino, AskME, Taxology, TKMgroup, Semcore, Edison, Asai, Zaufane.pl, Rank Architect, Makes You Local, Czech Logistic, Implemo, Devmoon, CREHLER, Macopedia, Hurtownia Opakowań, Global4Net, Opontia, Shoper, Sygnisoft, Meest, VercomSA, Credstep, IAI, PrestaShop, Shopware, Direct Link, CENEO, Puro Hotel, Orbis, Eactive, Cstore, DirectCall, PlanetB2B, Go2Market, Global Sellers, CyberFolks, Shopware, Futuriti, Apifonica, Olza, DirectLink, Selly, Fakturownia, Get Response, IdeaCommerce, Romania Expo, Revo Technologies, WeNet, SuperGrupa, LivePrice, Trol, Samba.ai, RedSteel, Scorise, Furgonetka, Wfirma, Shopee, EXPANDECO.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkiego o e-commerce przyszłości dowiesz się na eTrade Show. Nie czekaj i zarejestruj się już dziś!