E-commerce przyszłości zaczyna się dziś! Co zrobić, by kolejne miesiące i lata przyniosły znaczący zysk osiągany dzięki e-handlowi? Jak działać, by wyprzedzić konkurencję? O tym wszystkim powiedzą najlepsi krajowi eksperci podczas V edycji najbardziej merytorycznego wydarzenia dotyczącego tego sektora, czyli eTrade Show. 10 marca, PGE Narodowy.
Czy wiecie, że według przewidywań analityków w ciągu pięciu lat wartość polskiego sektora e-commerce osiągnie pułap wartości 126 mld złotych? To według PWC oznacza średnioroczny wzrost o 12%. Nie ma bardziej przekonującego argumentu, by zacząć działanie w handlu internetowym już dziś. Kroki podstawowe, jak i zaawansowane pozwoli postawić eTrade Show.
Zobacz również
eTrade Show – plan wydarzenia
Wydarzenie odbędzie się 10 marca br. na warszawskim PGE Narodowym. Eksperci branżowi przeprowadzą uczestników przez całe Customer Journey. Poruszą najważniejsze aspekty zakresu reklamy w e-commerce, prowadzenia sklepu internetowego, jak budować strategię biznesową oraz jak i dlaczego warto dokładnie analizować zbierane dane.
Na scenach wydarzenia między innymi Piotr „Liroy” Marzec, Robert Sosnowski, Sebastian Horoszko, Olga Pijanowska, Artur Pajkert, Sascha Stockem, Radosław Tyszko oraz Łukasz Woźnica.
Ponadto, odwiedzający będą mogli skorzystać z bogatej strefy wystawienniczej, w której zaprezentuje się blisko 100 liderów branży. Dzięki interaktywnym stanowiskom pokażą, jak zmienić przyszłość e-commerce i jakie najlepsze innowacje wprowadzić, by firma mogła zdobyć widoczną przewagę nad konkurencją.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
E-commerce przyszłości zaczyna się na eTrade Show
Każdego zbłąkanego w świecie innowacji e-commerce poprowadzi specjalna aplikacja eTrade Show. Będą w niej zawarte wszystkie potrzebne informacje na temat wydarzenia, ale nie tylko. Poza agendą, planem wydarzenia, mapami potrzebnymi do odwiedzenia wystawców, będzie można dzięki niej umówić spotkanie z wybraną przez siebie firmą, by w kameralnych warunkach przeprowadzić rozmowy o rozwoju i współpracy. Za pomocą chatu będzie można kontaktować się z uczestnikami, prelegentami i firmami. Wszystko po to, by zbliżyć do siebie przedstawicieli biznesu e-commerce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kogo można spotkać na eTrade Show?
Wśród przedsiębiorstw, które pojawią się na eTrade Show można wyróżnić: Nethansa, Comfino, AskME, Taxology, TKMgroup, Semcore, Edison, Asai, Zaufane.pl, Rank Architect, Makes You Local, Czech Logistic, Implemo, Devmoon, CREHLER, Macopedia, Hurtownia Opakowań, Global4Net, Opontia, Shoper, Sygnisoft, Meest, VercomSA, Credstep, IAI, PrestaShop, Shopware, Direct Link, CENEO, Puro Hotel, Orbis, Eactive, Cstore, DirectCall, PlanetB2B, Go2Market, Global Sellers, CyberFolks, Shopware, Futuriti, Apifonica, Olza, DirectLink, Selly, Fakturownia, Get Response, IdeaCommerce, Romania Expo, Revo Technologies, WeNet, SuperGrupa, LivePrice, Trol, Samba.ai, RedSteel, Scorise, Furgonetka, Wfirma, Shopee, EXPANDECO.
Wszystkiego o e-commerce przyszłości dowiesz się na eTrade Show. Nie czekaj i zarejestruj się już dziś!