Kampania jest częścią trwających od lipca ogólnopolskich działań reklamowych marki, które promują właściwości farby MAGNAT CERAMIC – wyjątkową łatwość w usuwaniu zabrudzeń.
Standardowe captchy antyspamowe zastąpione są reklamą. Odbiorca, zamiast przepisywać rozmazane litery ze zwykłych captchy, przepisuje wyraźny, czytelny slogan reklamowy z bannera. Akcja jest prowadzona w serwisach należących do sieci AdvertWay i targetowana na kategorie: Dom i Ogród, Kobieta i Lifestyle oraz Wiadomości.
Zobacz również
AdvertWay przeprowadza działania bezpośrednio na zlecenie Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]