#PolskaPressGrupa wprowadza nowy program telewizyjny, który już od piątku, 4 marca, ukaże się z wydaniem magazynowym dzienników wydawcy. Nowa szata graficzna: logotyp, okładka, część redakcyjna. Zmiany dotyczą również części związanej z omówieniem filmów i seriali, tj. prosty, przejrzysty, czytelny oraz elegancki layout.
– Razem z grzbietem głównym oddajemy nowy tygodnik telewizyjny. Jasny, przejrzysty, wyrazisty, tak w kilku słowach można opisać nowy dodatek telewizyjny. W szacie graficznej, oddajemy czytelnikom 58 stacji. Odświeżony logotyp pokazuje, że ważnym elementem w nowym dodatku telewizyjnym jest jakość, czyli: prosty, czytelny, ale przede wszystkim elegancki i uporządkowany układ szaty graficznej – informują redaktorzy naczelni #PolskaPressGrupy.
Zobacz również
Warto podkreślić, że wprowadzono również zmiany w konstrukcji i nawigacji, co wiązało się, ze skróceniem rozbiegówki. Skupiono się na listingach tak, aby każdy pożeracz programów ze szklanego ekranu, mógł otrzymać wysublimowany opis, najciekawszych pozycji programowych na dany dzień, tj. różnych gatunków oraz odcinków ulubionych filmów i seriali informuje w komunikacie prasowym Polska Press.
– Oczywiście pamiętaliśmy również o wszystkich kinomaniakach, którzy w napięciu oczekują nadchodzących premier kinowych. W Tele Magazynie odkryjecie moc niesamowitych wrażeń. Wystarczy, że zaczniecie czytać przygotowany przez nasz zespół redakcyjny opis premier i hitów z całego tygodnia. W Tele Magazynie wyeksponowaliśmy zróżnicowane treści, tj. dłuższe i krótsze rozmowy. Przedstawimy Wam sylwetki naszych bohaterów, czyli tych wszystkich, którzy w Polsce są atrakcyjni, m.in. popularnych aktorów. Dzięki nam, otrzymacie garść ciekawostek, związanych z rynkiem telewizyjnym, ale również poznacie ludzi, którzy stoją za ich sukcesem. Pamiętaliśmy o wszystkich VOD-maniakach, dlatego podpowiemy Wam, co ciekawego możecie znaleźć, również u nich. Tele Magazyn będzie zawierał treści związane z opisem, tych filmów i seriali, które w przyszłości mają ogromną szansę przebicia się na szklany ekran telewizji. Wisienką na torcie, będzie duża porcja krzyżówek, które z pewnością sprawią ogromną przyjemność naszym czytelnikom – dodają redaktorzy naczelni #PolskaPressGrupy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing