Użytkownicy aplikacji StickyMe mogą w łatwy sposób gromadzić punkty lojalnościowe w swoich telefonach. Sam proces polega wyłącznie na zbliżeniu urządzenia wyposażonego w moduł NFC do indywidualnego tagu, który posiada sprzedawca. Wówczas użytkownikowi aplikacji natychmiastowo przydzielone zostają punkty.
Sama aplikacja składa się z dwóch ekranów – listy obiektów oraz ustawień, dzięki temu jest bardzo prosta, użyteczna i intuicyjna w obsłudze. Zastosowanie technologii NFC maksymalnie ułatwia gromadzenie punktów w ramach obsługiwanych programów lojalnościowych. Operacja ta polega wyłącznie na zbliżeniu swojego urządzenia (wyposażonego w moduł NFC) do indywidualnego tagu NFC, który posiada sprzedawca. Po jego przyłożeniu, użytkownikowi natychmiastowo przydzielone zostają punkty w programie lojalnościowym.
Zobacz również
Wdrażając aplikację, Positive Power zastosowało autorskie rozwiązanie, które umożliwia synchronizację danych zgromadzonych w pamięci urządzenia z danymi na serwerze. Dzięki temu aplikacja działa zarówno w trybie online jak i offline – użytkownik by gromadzić punkty nie potrzebuje aktywnego połączenia internetowego, a same punkty zostają mu przesłane na serwer, gdy takie zostaje wykryte. Punkty za pośrednictwem aplikacji można dodawać i odejmować.
Aplikacja StickyMe umożliwia również import danych z serwera (po wprowadzeniu indywidualnego klucza użytkownika), co rozwiązuje problem utraty zgromadzonych punktów w przypadku zmiany urządzenia przez użytkownika. Synchronizacja danych z serwerem aplikacji może odbyć się w trybie ciągłym lub „na żądanie”. W tym celu stworzona została specjalna usługa systemowa, która monitoruje stan kolejki zadań (jest to połączenie kolejki FIFO z kolejką priorytetową) oraz połączenia internetowego. Usługa uruchamiana jest razem ze startem systemu operacyjnego, dzięki czemu synchronizacja danych odbywa się również, gdy aplikacja nie została uruchomiona.
StickyMe jest dostępne na urządzenia z systemem Android.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing