Wystartowała X edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, wideo online, content marketing, serwis rekrutacyjny i best Genius (nagroda specjalna).
Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 marca za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Zobacz również
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Joanna Bednarkiewicz | Publicis Worldwide
- Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl
- Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy
- Bartek Klimaszewski | BBDO
- prof. Renata Nestorowicz | Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
- Adam Nowakowski | Meta
- Ewa Opach | IAB Polska
- Jacek Szlak | Marketing przy Kawie
- Mikołaj Stefański | VMLY&R
- Maciej Twardowski | Ogilvy Poland
- Paweł Wielkopolan | Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Ogłoszenie wyników nastąpi 22 kwietnia 2022 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing