Bilety na Career Camp są bezpłatne, a wydarzenie jest otwarte dla artystów i twórców z branży cyfrowej rozrywki, w tym twórców gier, animatorów, riggerów, artystów 3D i 2D, VFX i concept artystów oraz programistów i projektantów. Wszystkie zainteresowane osoby mogą uzyskać dostęp do wydarzenia, odwiedzając stronę THU Career Camp 2022, dostępną pod tym linkiem.
W ramach tegorocznego wydarzenia odbędą się następujące działania:
Zobacz również
- Sesje rekrutacyjne: Rozmowy kwalifikacyjne, podczas których rekruterzy będą mogli poznać uczestników i sprawdzić, czy odpowiadają oni potrzebom ich firm.
- Mentoring i przegląd portfolio: Mentorzy zapoznają się z portfolio, przekazując spostrzeżenia i wskazówki, które mogą wzbogacić i ulepszyć pracę uczestników (grupową i indywidualną).
- Sesje poświęcone rozwojowi kariery: Rozmowy prowadzone przez mentorów i rekruterów, połączone z pytaniami i odpowiedziami, mające na celu pomoc twórcom w rozwoju ich kariery.
- Ścieżki techniczne (nowość): Warsztaty i tutoriale mające na celu pomóc twórcom w doskonaleniu umiejętności korzystania z najpotężniejszych narzędzi w branży.
- Tribe Talks (nowość): Uczestnicy będą mogli zgłaszać pomysły na prelekcje i otrzymać szansę wygłoszenia jednej z nich podczas obozu.
W erze projektów cyfrowych wydarzenia, takie jak THU pozwalają zebrać w jednym miejscu kilka pokoleń unikatowych talentów, często stawiających pierwsze kroki w branży. Umożliwia również stworzenie unikalnej platformy spotkań i wymiany opinii na temat branży. Dlatego już dziś serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w tym on-linowym wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 8-10 marca br.
Wśród potwierdzonych firm są między innymi: Kojima Productions, Lucasfilm Animation, Nickelodeon, Industrial Light & Magic, Sony Pictures Animation, Supercell, Axis Studios, Frontier, Lightheart, Ubisoft Montreal, Ubisoft Blue Byte, Platige, Skydance Animation, Polygon Pictures, Outfit7, DNEG Animation, Cloud Imperium, Atomhawk, Fortiche, Space Ape, Technicolor Creative Studios, Mikros Animation, Wildlife, La Tribu Animation oraz wiele innych.
Więcej informacji odnośnie uczestnictwa znajdziecie na kanałach social media Platige Image.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing