Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Magdalena Błaszczak nową chief operating officer w Applover

Z początkiem marca Magdalena Błaszczak awansowała na stanowisko dyrektor operacyjnej w agencji Applover. Na nowo powołanej roli będzie odpowiedzialna za codzienne funkcjonowanie firmy oraz nadzorowanie projektów.
O autorze
1 min czytania 2022-03-09

W związku z dynamicznym rozwojem Applovera powołano nową osobę na stanowisko COO (chief operating officer), które objęła Magdalena Błaszczak z ponad 6-letnim doświadczeniem w HR, rekrutacji i employer brandingu w branży IT.

Dotychczas pracowała przez niecałe 2 lata jako HR manager i head of HR, dbając o rozwój pracowników w agencji. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w jednym z wrocławskich software house’ów – RST Software Masters, przechodząc szczeble kariery od Recruitment Specialist po People Operations Lead. Jest ekspertką w tworzeniu, wdrażaniu i facylitacji wysokojakościowych procesów organizacyjnych, uwielbia pracować na danych. Magdalena jest absolwentką studiów HR Business Partner na WSB we Wrocławiu.

Na stanowisku dyrektor operacyjnej w Apploverze obejmie nadzorowanie firmowych operacji, wewnętrznych procedur firmy oraz raportowaniem działań do zarządu.

– Tworzenie strategicznych procesów organizacyjnych, które sprawiają, że pracownicy dobrze czują się w środowisku pracy, a biznes ma w nich wsparcie i realizuje swoje cele, od zawsze mnie ekscytowało. Cieszę się, że będę miała możliwość rozwijania się w kolejnych obszarach organizacyjnych i realizowania mojego podejścia do zarządzania jako COO – mówi Magdalena Błaszczak, COO Applover.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj