Zgodnie z linią komunikacyjną MasterCard kluczowy przekaz kampanii brzmi: Poczuć się odkrywcą lodowej krainy pingwinów: Bezcenne™.
Działania rozpoczęły się 1 sierpnia i potrwają do 30 września. Kampania obejmuje swym zasięgiem media drukowane, w tym magazyny opiniotwórcze, lifestyle, shoppingowe, podróżnicze wraz z wydaniami na tablety, Internet (głównie portale, działania SEM, mobile, social media), reklamę in-store (ekrany w centrach handlowych), OOH (niestandardowe wyklejenie rotundy Złotych Tarasów oraz ekrany LED w Warszawie z wykorzystaniem video spotów) oraz frontlighty 6×3 w największych miastach Polski. Format video spaja komunikacje w różnych mediach: w wydaniach magazynów na tabletach, w formatach internetowych oraz na nośnikach OOH.
Zobacz również
– To już kolejna kampania realizowana przez nas dla World MasterCard®. Jak zawsze szukaliśmy rozwiązań szytych na miarę, niestandardowych, pozwalających jednocześnie na idealne dotarcie do grupy docelowej. Projekt który budzi marzenia, wyzwala poczucie wolności i zachęca do przeżycia przygody życia – musiał otrzymać odpowiednią oprawę, dlatego komunikacja daleko wykracza poza ramy mediów adresowanych do osób zainteresowanych podróżami – wyjaśnia Agnieszka Dzięcioł, Media Manager Universal McCann.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Media dla kampanii zaplanował i zakupił Universal McCann.
Słuchaj podcastu NowyMarketing