Ars Thanea wdraża nowy serwis marki Bebiko

Marka Bebiko przygotowała odmieniony serwis internetowy BebiKlub.pl. Zmiany zainspirowały same mamy, które będą teraz współtworzyły portal, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą i macierzyństwem. Z nowej platformy BebiKlub.pl rodzice mogą korzystać od końca sierpnia 2013 roku.
O autorze
1 min czytania 2013-09-03

Nowy BebiKlub.pl to odpowiedź na potrzeby rodziców, którzy chcą otrzymywać informacje i wsparcie dopasowane do etapu rozwoju ich dziecka – od ciąży do 3. roku życia. W ankiecie konkursowej mamy wybrały najważniejsze ich zdaniem zmiany, które niesie za sobą ciąża i macierzyństwo. Ich odpowiedzi stały się podstawą do stworzenia nowego serwisu oraz punktem wyjścia do zebrania cennych porad i treści konsultowanych przez specjalistów. W ten sposób powstał serwis w pełni oparty na doświadczeniach mam i odnoszący się do zmian, jakie przynosi macierzyństwo.

– Potrzeby rodziców zmieniają się w szybkim tempie, dlatego chcemy udostępniać coraz doskonalsze narzędzia, które ułatwią im codzienną opiekę nad dzieckiem, podpowiedzą jak żywić malucha i pozwolą uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. Nowy BebiKlub.pl łączy w sobie zarówno wiedzę specjalistów, jak i doświadczenie mam. Dzięki temu serwis jest rzetelnym źródłem informacji, a ponadto angażuje konsumentów w ciągłe poszerzanie jego zawartości – powiedział Jacek Goryszewski, młodszy kierownik ds. nowych mediów, NUTRICIA Polska.

Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Wsparcie w social media zapewniła agencja VML Polska, za działania PR odpowiada agencja Alert Media Communiations. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj