fot. instagram.com/mullenlowessp3
Dove od lat pokazuje swoje zaangażowanie w walkę ze stereotypami dotyczącymi urody i pomaga kobietom na całym świecie w odkrywaniu ich naturalnego piękna. „Real” to kluczowe dla marki słowo, które towarzyszyło wielu kampaniom mającym na celu pokazanie prawdziwego kobiecego ciała. W kampanii „Reverse Selfie” Dove walczy z fałszywym obrazem rzeczywistości kreowanym w social mediach. Z kolei akcja #MojePięknoMojaHistoria pokazuje, jak różne kobiety definiują prawdziwe piękno.
Zobacz również
W najnowszej kampanii „Real Soaps”, przygotowanej przez agencję reklamową MullenLowe SSP3, Dove kontynuuje swój cel: uczynić piękno źródłem pewności siebie, a nie niepokoju. W tym celu marka prezentuje wyjątkowe mydła o nieregularnych kształtach, które nawiązują do kobiecych ciał z bliznami, rozstępami czy piegami.
Tym samym marka uświadamia, że choć kultowe mydła w kostce zawsze wydają się gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, ludzie nie wiedzą, że niektóre z nich wychodzą z fabryki ze szczególnymi cechami. Dove podkreśla, że takie znaki – podobnie jak na ludzkiej skórze – są nieodłączną częścią „prawdziwego piękna”.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach kampanii „Real Soaps” Dove zaprasza kobiety o rozmaitych sylwetkach – z fałdkami, rozstępami czy piegami – do celebrowania piękna swojej skóry w mediach społecznościowych i dzielenia się zdjęciami opatrzonymi hashtagiem #RealBeauty.
Wyświetl ten post na Instagramie