Mechanizm loterii jest niezwykle prosty – wystarczy kupić swój ulubiony serek śmietankowy Łaciaty, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie laciatyija.pl.
Przez osiem najbliższych tygodni od 21.03 do 15.05 można wygrać:
Zobacz również
- 320 nagród natychmiastowych, każda o wartości 100 zł,
- 8 nagród tygodniowych, każda o wartości 1000 zł,
- 4 nagrody główne, każda o wartości 10 000 zł.
Więcej zarejestrowanych paragonów to większa szansa na zdobycie nagrody głównej. Należy zachować dowód zakupu, niezbędny w przypadku wygranej.
Loteria to jedno z działań prowadzonych w ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych pod nazwą „Łaciaty i ja i tyle okazji, żeby się zbliżyć”. Marka swoimi działaniami zachęca do tego, by być bliżej siebie, spędzać razem więcej czasu i czerpać przyjemność ze wspólnego przygotowywania posiłków w bliskim gronie.
Kontynuujemy ideę marketingową stworzoną dla marki w 2020 roku. W tym roku bazujemy na komunikacji nietypowych świąt, które są świetnymi okazjami do bycia razem. Dodatkowo organizując loterię dla konsumentów, chcemy utrzymać wysoką świadomość marki, ale także zaangażować ich w przekazywane przez nas wartości – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez spoty w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, działania digitalowe, kanały social media, współpracę z influencerami oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing