Milena Małyszek przeszła do Spotlight Agency z Lifetube, gdzie do jej obowiązków należały między innymi tworzenie koncepcji kreatywnych dla potencjalnych i stałych klientów firmy, pozyskiwanie nowych kampanii reklamowych. Była też managerką twórców z branż aktorskiej i rozrywkowej. W LifeTube koordynowała współpracę z takimi markami jak Shell, LetyShops czy Goplana.
Przed dołączeniem do LifeTube Małyszek przez ponad dwa lata pracowała w agencji reklamowej They.pl, gdzie odpowiadała za prowadzenie i realizację kampanii z influencerami z sektora beauty care – począwszy od nano-influencerów, a skończywszy na wysoko zasięgowych KOLs. W ramach swoich zadań zajmowała się planowaniem i realizacją strategii influencer marketingowej dla jednej z największych marek kosmetycznych na polskim rynku. Pracowała także przy kampaniach marek takich jak RTV Euro AGD, Orange, Vaillant czy VELUX.
Zobacz również
Swoją karierę zawodową rozpoczęła w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną marek z sektora B2B. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.