Zwieńczeniem akcji 26 marca będzie przygaszenie przez AMS oświetlenia na digitalowych nośnikach o godz. 20.30. Akcja „Godzina dla Ziemi WWF” ma zmotywować ludzi do podjęcia działań na rzecz ratowania planety. Od 2007 roku jej organizator, World Wide Fund for Nature (WWF) nakłania do symbolicznego wyłączenia na jedną godzinę o 20.30 świateł w domach i biurach.
– W tym roku włączamy się w „Godzinę dla Ziemi WWF”, przygaszając oświetlenie na naszych digitalowych nośnikach w 8 największych polskich aglomeracjach – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Ponadto, co godzinę będziemy publikować ekologiczne wskazówki i zachęcać wszystkich do zmiany postaw na bardziej przyjazne planecie. Plansze edukacyjne przygotowane wspólnie z naszym partnerem merytorycznym WWF ukażą się na stu Digital Citylightach, czyli w największej tego typu sieci Digital OOH w Polsce – dodaje.
Zobacz również
AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS. Więcej: ams.com.pl/smart-city/eko.