CIECH regularnie wprowadza nowe rozwiązania z obszaru digitalizacji. Strategia Grupy zakłada między innymi wykorzystanie innowacyjnych narzędzi cyfrowych w komunikacji z biznesem, partnerami, klientami, bliższym i dalszym otoczeniem oraz w doskonaleniu procesu sprzedaży. Nowy kanał komunikacji Grupy CIECH w serwisie Twitter odpowiada na te założenia.
Uruchamiamy Twittera Rzecznika Grupy CIECH, gdzie systematycznie będą pojawiać się newsy z życia koncernu. Nasz debiut w tym serwisie to ważny moment, bo dostrzegamy, że followersi, a w tym również i nasi interesariusze, cenią sobie dostęp do szybkiej, pewnej i sprawdzonej informacji. Doświadczenie dynamicznie rozwijających się spółek, szczególnie tych z silną pozycją na rynkach globalnych, takich jak Grupa CIECH, pokazuje, że jeszcze bliższy kontakt z otoczeniem nie jest już tylko możliwością, ale koniecznością i ma kolosalne znaczenie dla rozwoju marki oraz jej pozytywnego postrzegania przez interesariuszy. Zachęcamy do zaobserwowania @RzecznikCIECH już dzisiaj – mówi Mirosław Kuk, rzecznik prasowy Grupy CIECH.
Zobacz również
Od kilku lat Grupa CIECH z powodzeniem działa na LinkedInie, gdzie pod nazwą CIECH Group przedstawia najważniejsze i aktualne informacje dotyczące działalności swoich biznesów.
Konta na LinkedInie i na Twitterze to nie jedyne przejawy aktywności CIECH w mediach społecznościowych. W ten sposób kontakt z odbiorcami swoich produktów utrzymuje biznes Agro Grupy (produkcja i sprzedaż środków ochrony roślin), korzystając z Facebooka i kanału na YouTube, a także inne biznesy CIECH, m.in. sodowy i opakowaniowy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]