Karolina Bąkowska objęła stanowisko social media & gaming managera. Na pokładzie GoldenSubmarine od blisko czterech lat zajmuje się wsparciem marek w obszarze social media. Od 2020 roku stawia na rozwój w obszarze gaming marketingu i przekuwa bycie hard userem TikToka w kampanie. Chętnie zdobywa nową wiedzę i dzieli się nią w ramach wewnętrznych i zewnętrznych prezentacji.
Izabela Seliga dołączyła do załogi Złotej Łodzi w połowie 2021 roku i właśnie awansowała na stanowisko senior social media specialist. W agencji opiekuje się social mediami takich marek, jak UPC, Gripex, NIVEA i NIVEA Baby, a wcześniej również marką Wedel. Wspiera też zespół podczas bieżących przetargów. Od ponad trzech lat zajmuje się komunikacją marek w social mediach. Przed wejściem na pokład zajmowała się głównie klientami z branży medycznej, beauty i home&garden.
Zobacz również
Sandra Szwab współpracę z GoldenSubmarine rozpoczęła w 2019 roku. Aktualnie obejmuje stanowisko junior social media specialist i wspiera działania socialowe na Sephorze. Wcześniej w zespole community obsługiwała kanały marek takich jak Citi Handlowy, Żubrówka, E. Wedel, NIVEA czy PayU, najpierw jako social media moderator, a następnie community specialist. Jest to jej pierwsza praca w branży – wcześniej zajmowała się m.in. obsługą klienta i animacją czasu wolnego.
Wszystkie awansujące osoby pracują w zespole, którego team leaderką jest Ewa Wijura. Cały zespół liczy obecnie osiem osób.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]