Na kampanię „Blooming” składa się sesja zdjęciowa oraz seria krótkich materiałów wideo, content stworzonych na potrzeby mediów społecznościowych marki, witryn sklepowych oraz serwisu e-commerce.
Za koncepcję i nadzór kreatywny odpowiada zespół CREATIVE SEC Newgate CEE:
Zobacz również
- Dyrektorką kreatywną SEC Newgate CEE jest Agata Rychlik.
- Client service director SEC Newgate CEE jest Anna Głowacka-Wróbel.
- Za produkcję odpowiadała agencja SHOOTME.
- Za sesję zdjęciową odpowiada Kasia Bielska.
- Autorem materiałów wideo jest Grzegorz Łach.
Po stronie klienta za kampanię „Blooming” odpowiada Klaudyna Zygał, dyrektor kreatywna oraz Dominika Pietryga, head of marketing TATUUM.
– To trzeci projekt, który realizujemy wspólnie z TATUUM. Poprzednia kolekcja z Misiem Uszatkiem wyprzedała się niedługo po premierze. Liczymy, że nowa odsłona marki w kampanii „Blooming” równie skutecznie poszerzy dotychczasową grupę odbiorców marki – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE, która odpowiada za CREATIVE.
„Blooming” jest kolekcją, która wskazuje nowe kierunki i z nadzieją, wiarą i świeżą energią pozwala spojrzeć na kolejne lata projektowania mody. Trzy niezwykle wyraziste wzory i soczysta paleta kolorów są mocnym akcentem przełamującym dotychczasową, klasyczną odsłonę marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing