Spoty reklamowe lodów Grand z udziałem prezenterki, aktorki i modelki z tytułem Miss Polonia emitowane będą od 1 kwietnia do końca lipca w najpopularniejszych stacjach TV. Oprócz tego akcja marketingowa obejmowała będzie intensywne działania w Internecie, sferze digital – video, display Google Ads i Facebook Ads, a także w radio, kinach, w obszarze OOH/DOOH oraz licznych projektach BTL.
Dodatkowo, Ambasadorka będzie promowała linię lodów Grand za pośrednictwem swojego wysokozasięgowego profilu na Instagramie.
Zobacz również
Tegoroczną, jubileuszową nowością jest Grand Pavlova – lody bezowe z bezami i wkręconym sosem truskawkowym w białej czekoladzie. Dołączą one do znanych i ulubionych przez konsumentów od lat smaków Grand Chocolate i Grand Vanilla.
Za pomysł, kreację i stworzenie spotu reklamowego odpowiada Film Grupa – Wojtek Wojtczak, koordynację współpracy z ambasadorką w obszarze SM oraz obsługę kampanii ads firma Koral powierzyła obsługującej ją od lat w digitalu agencji Veneo.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]