W spocie zrealizowanym w konwencji największych hitów filmowych znanych z platformy streamingowej Netflix, opowiedziana została historia mężczyzny, który korzystając z pakietu Orange Love Mini z Netflix i oglądając seriale w domowym zaciszu, przenosi się do filmowego świata. W produkcji z maestrią odwzorowano scenografię, światło i nastrój seriali Wiedźmin, Stranger Things oraz Królewski Gambit, a w roli mężczyzny wystąpił Piotr Głowacki.
Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett, we współpracy z Orange Polska, a produkcję zrealizowało Tyrka Studio. Za post produkcję odpowiada studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Zobacz również
Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu, oraz na nośnikach OOH.