Małgorzata Skorwider nowym członkiem zarządu Polska Press Grupa. Będzie współodpowiedzialna za rozwój organizacji w zakresie nowych technologii i związane z tym projekty rozwojowe, takie jak m.in. budowa nowego portalu horyzontalnego Polska Press Grupy. Małgorzata Skorwider zajmie się także strategicznymi obszarami związanymi z komunikacją oraz wizerunkiem spółki.
– Proces transformacji Polska Press Grupa już się rozpoczął. Aby sprawnie i skutecznie go przeprowadzić potrzebujemy osób o różnorodnych doświadczeniach, kompetencjach i spojrzeniu na obecny rynek mediowy. Będziemy inwestować zarówno w martech, adtech, jak i e-commerce. Kompetencje Małgorzaty Skorwider doskonale wpisują się w nasze potrzeby przejścia z wydawnictwa prasowego na firmę medialno-technologiczną, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju oferty dostosowanej do potrzeb odbiorcy końcowego. Wszystkie te działania pozwolą nam skutecznie konkurować na rynku – mówi Tomasz Przybek, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Zobacz również
Małgorzata Skorwider posiada ponad 20letnie doświadczenie w digitalizacji i transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Specjalizuje się także w budowie struktur marketingowych i mediowych. Swoje bogate doświadczenie jako konsultant i doradca zarządów spółek w zakresie mediów cyfrowych budowała przy współpracy z największymi firmami konsultingowymi w Polsce. Kompetencje zawodowe rozwijała po stronie agencji kreatywnych i mediowych m.in. w OS3 (pierwszej w Polsce agencji interaktywnej), Grey czy Ogilvy Interactive, gdzie odpowiadała za zbudowanie agencji interaktywnej w ramach Grupy. Do sukcesów Małgorzaty Skorwider zaliczyć można także zbudowanie i zarządzanie międzynarodowym digitalowym domem mediowym Neo@Ogilvy. W ramach Grupy Clickad była współodpowiedzialna za skuteczne pozycjonowanie a także weryfikację i optymalizację oferty spółek z kategorii usług mediowych. W ostatnich latach związana była z działającą na rynku ochrony zdrowia Grupą NEUCA i agencją pharmamarketingową NEKK, pełniąc funkcję prezesa zarządu i CEO agencji.