Slick to nowe lody marki Koral w designerskich opakowaniach, których adresatami są dzieci i młodzież. Są dostępne w czterech smakach: Cream, Choco, Strawberry i Fresh – owocowe lody wodne z polewą o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.
Komunikacja produktu utrzymana jest w stylu graficznym retrowave i obejmuje szeroko zakrojoną kampanię graficzną Google Ads i Facebook Ads, emisję specjalnie opracowanego spotu wideo na TikToku, YouTubie oraz Facebooku, a także ogólnopolską akcję DOOH.
Zobacz również
Oprócz kampanii wideo, display oraz DOOH zaplanowana jest również współpraca z czołowymi tiktokerami oraz atrakcyjny konkurs z oryginalnymi nagrodami m.in: limitowanymi oraz indywidualnie stworzonymi dla tej kampanii bluzami z kolekcji „SLICK” oraz sprzętem elektronicznym. W miejscach sprzedaży lodom Slick towarzyszyć będą materiały POS w postaci designerskich wlepek.
Kampania reklamowa potrwa do czerwca. Za kreację, stworzenie spotu wideo, organizację współpracy z influencerami oraz konkursu, a także obsługę kampanii TikTok Ads, Facebook Ads i Google Ads odpowiada agencja Veneo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]