Wielu młodych ludzi nie wyobraża już sobie świata bez gier komputerowych, jednak aby w pełni czerpać przyjemność z rozgrywki, potrzebny jest Internet bez ograniczeń. Wszystko po to, by w środku najważniejszej rozgrywki nie złapały nas lagi. W pierwszej kampanii na platformie Twitch T‑Mobile promuje „Internet bez ograniczeń”, wchodząc w interakcje z graczami League of Legends, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv – najpopularniejszej na świecie platformy do livestreamingu gier.
Na potrzeby projektu agencja VMLY&R wykorzystała autorski format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy wartość życia lub poziom many (mana points) postaci spada. Wdrożenie tego konceptu opiera się na wykorzystaniu technologii Streamcoi, dzięki której zintegrowane treści wyświetlają się u streamerów automatycznie. T‑Mobile jako pierwsza firma telekomunikacyjna postanowiła wykorzystać ten innowacyjny format reklamowy w swojej komunikacji.
Zobacz również
Na potrzeby drugiej kampanii na Twitch, przeprowadzonej przez inSTREAMLY, powstały trzy kreacje dopasowane stylem do gier takich jak League of Legends czy Fortnite. W kampanii został wykorzystany autorski mechanizm inSTREAMLY, umożliwiający zautomatyzowane zaciąganie nicków użytkowników z live chatu streamu, które następnie umieszczane są bezpośrednio na kreacji.
Internet, którego nie wyklikasz
Najnowsza oferta T‑Mobile „Internet bez ograniczeń” skierowana jest do każdego gracza, który ceni sobie przyjemność grania czy oglądania live streamów, np. z największych rozgrywek League of Legends.
Internet bez ograniczeń jest dostępny w dwóch taryfach: M Nielimitowana i L Nielimitowana. W przypadku wariantu M Nielimitowana użytkownik otrzymuje od początku Internet bez limitu danych z prędkością maksymalną do 30 Mb/s. Za takie rozwiązanie użytkownicy zapłacą już od 45 zł miesięcznie z rabatami. Z kolei dla graczy poszukujących Internetu bez ograniczeń przewidziana jest taryfa L Nielimitowana, która gwarantuje maksimum prędkości w T-Mobile bez limitu transferu w cenie już od 65 zł miesięcznie z rabatami. Dodatkowo, w prezencie klienci otrzymują usługę „Rozrywka Uwolniona” na sześć lub dwanaście miesięcy zupełnie za darmo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Instant Reaction Ads to nowatorska technologia stworzona przez VMLY&R i wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI – Artificial Intelligence), która pozwala na stałe monitorowanie tego, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia emisje komunikatu w momencie, gdy postaci w League of Legends spada poziom życia lub many.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kampanii biorą udział topowi polscy streamerzy League of Legends na Twitchu: Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, Damian „Nervarien” Ziaja oraz Krzysztof „ArQuel” Sauć. Transmisje potrwają do 26 kwietnia.
Agencja VMLY&R odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, wdrożenie technologii Instant Reaction Ads, produkcję oraz koordynacje współpracy z influencerami. Za planowanie mediów jest odpowiedzialny Mindshare.