W ramach umowy z Your KAYA, agencja zajmuje się całościową obsługą komunikacyjną, aktywnym prowadzeniem biura prasowego, strategią współpracy z mediami i influencerami oraz kreacją działań z zakresu brand experience i wsparciem w realizacji wydarzeń specjalnych.
Marka Your KAYA została założona w listopadzie 2017 roku w odpowiedzi na lukę w prawie europejskim, które nie wymaga od producentów ujawniania składów produktów menstruacyjnych. Dziś wraz z 40-osobowym zespołem tworzą markę środków pielęgnacyjnych i do higieny osobistej w modelu subskrypcyjnym, który pomaga zapomnieć o zakupowym stresie.
Zobacz również
Z ramienia agencji za kompleksową obsługę klienta odpowiedzialny jest zespół pod kierunkiem Moniki Marszałek, head of communication, wcześniej zatrudnionej m.in. w strukturze adidas group.:
Marka Your KAYA znajdowała się na naszej osobistej liście marzeń, ponieważ jej subskrypcyjny model, zaangażowanie społeczne i środowiskowe oraz odważną komunikację, widzimy, jako wartości biznesu przyszłości. To kolejna w naszym portfolio marka zaangażowana społecznie, która głośno mówi o sprawach budzących kontrowersje. Odpowiedzialność za jej komunikację to dla nas powód do dumy ale i wyzwanie.
Kaja Rybicka-Gut dodaje:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nie od dziś wiadomo, że jako Your KAYA lubimy robić rzeczy w niestandardowy sposób, bo tylko to pozwala na wprowadzenie zmian mających wpływ na świadomość naszych odbiorców. Od pierwszego spotkania z agencją wiedzieliśmy, że Lepont to odpowiedni partner, który podoła takiemu wyzwaniu. Jesteśmy podekscytowani tą współpracą i czekamy na więcej!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, drogą rekomendacji.