Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”

11 kwietnia br. ruszyła nowa kampania Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie, promująca śmietany Łaciate.
O autorze
0 min czytania 2022-04-11

W ramach kampanii „Śmietana na 100%” powstała Łaciata Akademia, która będzie inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Sercem działań reklamowych jest serwis www.smietanalaciata.pl wspierany kampanią video, bannerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Jest to kolejna współpraca nawiązana między marką Mlekpol a Change Serviceplan i Media Republic. Od 2020 roku firmy współpracują w zakresie komunikacji serków Łaciatych oraz od ubiegłego roku również Maślanki Mrągowskiej.

Współpraca jest wynikiem konkursu wygranego przez Change Serviceplan oraz Media Republic.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj