Zbliżające się CMO Summit by Shortlist jest już 6. edycją merytorycznego wydarzenia dla top managerów marketingu i reklamodawców, jest to event „must be” i „by invitation only”. W poprzednich edycjach uczestniczyli CMOsi zarządzający marketingiem z kilkuset firm z całej Polski, a w edycji CEE z całego regionu. Mieli oni okazję wysłuchać ważnych treści, którymi dzieliła się grupa prelegentów z Polski i ze świata.
Prelekcje w każdej edycji CMO Summit by Shorlist wpisują się w dopasowane do potrzeb i oczekiwań uczestników motywy przewodnie wydarzenia. Tematem tegorocznej konferencji CMO Summit 2022 jest Digital Maturity. Zaproszeni na konferencję top managerowie będą mieli możliwość wysłuchać wystąpień prelegentów z takich firm jak m.in. TikTok, Allegro.pl, Publicis Groupe, T-Mobile, Delvedeeper czy Adform.
Zobacz również
Całe wydarzenie po raz kolejny odbędzie się w formule zdalnej, a o najwyższą jakość zadbają wspólnie z Shortlist Consulting agencja Allegro Brand Experience oraz studio Space Stream.
Aby wziąć udział w wydarzeniu, które odbędzie się 10 i 11 maja 2022 wystarczy zarejestrować się na stronie cmosummit.pl – wydarzenie jest bezpłatne i przeznaczone tylko dla top managerów marketingu, reklamodawców.
Dopełnieniem działań skierowanych do managerów zarządzających marketingiem jest kolejna inicjatywa Shortlist Consulting, czyli konkurs CMO AWARDS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Będzie to cykliczna, coroczna nagroda w ramach, której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne i wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu. Szefowie marketingu, reklamodawcy już teraz mogą zarejestrować się na platformie konkursowej cmoawards.pl i zgłosić swoje kandydatury w jednej lub kilku z sześciu kategorii: Creative innowator, Digital champion, Commerce master, Omnichannel leader, Brand guardian oraz Purpose ambasador.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po zamknięciu etapu zgłoszeń zbierze się Rada Ekspertów CMO Awards złożona z praktyków rynkowych. Zadaniem Rady Ekspertów nie jest ocena zgłoszeń i dokonań CMO, eksperci mają za zadanie weryfikację zgłoszeń i ewentualne ich doprecyzowanie w uzgodnieniu ze zgłaszającym.
W Radzie Ekspertów CMO Awards zasiadają m.in. Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart Executive Search, Sylwia Chada, CEO TikTok, Marcin Bruś, Advertising Director, Allegro.pl, Anna Sierakowska – Senior Marketing Manager USA & CEE, Delvedeeper, Justyna Duszyńska – CEO, Httpool, Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Business Transformation, NextTECHnow Supervisor, Publicis Group, Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting. Po zamknięciu i weryfikacji zgłoszeń rozpocznie się głosowanie, do którego uprawnieni są wszyscy szefowie marketingu, reklamodawcy. Aby wziąć udział w głosowaniu wystarczy zarejestrować się na platformie cmoawards.pl i zapoznać z kandydatami w poszczególnych kategoriach.
Laureaci będą wyłonieni w formule „peer to peer”, czyli CMOsi głosują na kolegów/ koleżanki CMOsów. Po zamknięciu głosowania i zliczeniu głosów przez organizatora i Radę Ekspertów uczestnicy konkursu oraz nominowani zostaną zaproszeni na Galę finałową, podczas której poznamy laureatów w poszczególnych kategoriach oraz CMO oraz zdobywcę Grand Prix.
Nad zgodnym z regulaminem przebiegiem konkursu czuwa partner prawny, kancelaria radcowsko-prawna Dubois&Wspólnicy.