ALDI w komunikacji stawia na prosty i wiarygodny przekaz, co bardzo często podkreśla w swoich kreacjach employerbrandingowych. Stąd decyzja o współpracy z marką Kubota jest naturalna i trafiona. Marka ponadczasowego obuwia jest od dawna obecna na polskim rynku, a w ostatnim czasie zauważalny jest znaczny rozkwit brandu za sprawą precyzyjnego pozycjonowania oraz doskonałego wyczucia w doborze tonu komunikacji do grupy docelowej.
Klapki Kubota wchodzą w skład zestawu ubrań, który wykorzystujemy w konkursach wewnętrznych dla naszych pracowników, oraz zewnętrznych dla obserwatorów naszych kanałów w social media.
Zobacz również
Kubota to kultowa, polska marka dobrze kojarząca się wśród pracowników ALDI. Nasz wybór odpowiada temu, jak my, jako ALDI, chcemy się pozycjonować na rynku pracy. Stale się zmieniamy, zapraszając do naszej transformacji nowych pracowników, dokładnie tak, jak Kubota. Klapki są świetnym prezentem dla każdego pracownika #teamALDI – sklepu, magazynu czy biura, niezależnie od wieku – mówi Łukasz Góralczyk, kierownik działu rekrutacji i employerbrandingu ALDI w Polsce.
Dla nowoczesnej kolekcji ubrań została przygotowana specjalna sesja zdjęciowa, stylizowana na lata 90. Inspiracją do jej zrobienia były okładki i zdjęcia z magazynów z tamtych lat. Nagrania odbyły się w wielu lokalizacjach, m.in. w sklepie ALDI, w skateparku, na boisku do koszykówki i w pralni. Zdjęcia zostały obrobione w takich sposób, aby oddawały charakteraparatu analogowego. Efekty sesji można zobaczyć na Facebooku i Instagramie dyskontera oraz w Zakładce Kariery.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]