Organizatorzy cyklu WSEI Talks zapraszają do udziału w wykładzie Pawła Tkaczyka „Narzędzia, które pomagają budować markę w cyfrowym świecie”. Wydarzenie, organizowane przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Informatyki w Krakowie w ramach WSEI Talks, odbędzie się 28 kwietnia 2022 o godz. 14.00 w budynku uczelni przy ul. św. Filipa 17.
Paweł Tkaczyk jest specjalistą w obszarze marketingu, który zarabia na życie opowiadaniem historii. Poza storytellingiem, dzieli się wiedzą poprzez pisanie książek oraz doradzanie startupom i innym przedsiębiorstwom. W oparciu o swoje doświadczenie w tworzeniu silnych marek, opowie o strategii ich budowania oraz wskaże jak zoptymalizować potrzebny na to czas za pomocą przydatnych narzędzi.
Zobacz również
Wystąpienie jest kolejnym z cyklu WSEI Talks, który stanowi korepetycje z kariery i nowoczesnego rynku pracy, skierowane do osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat biznesu, strategii świadomego liderstwa i kreowania marki za pomocą tradycyjnych i nowych mediów. Dynamiczna forma krótkich wykładów oraz rozmów pozwala na aktywne uczestnictwo w dyskusji oraz zadawanie pytań gościom, wśród których znajdą się między innymi czołowi specjaliści nowych mediów i employer bradningu, znani przedsiębiorcy i twórcy internetowi.
26 kwietnia 2022 w ramach cyklu WSEI Talks ze studentami spotka się Dawid Zieliński, prezes firmy Columbus Energy, będącej największym polskim dostawcą usług z zakresu instalacji OZE. Przedsiębiorca od 6 lat rozwija działalność grupy, stawiając na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i długofalowe inwestycje. W swoim wystąpieniu podzieli się doświadczeniem z zakresu zarządzania marką oraz rozwijaniem pozycji lidera.
Cykl WSEI Talks to korepetycje z kariery i nowoczesnego rynku pracy, skierowane do osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat biznesu, strategii świadomego liderstwa i kreowania marki za pomocą tradycyjnych i nowych mediów. Dynamiczna forma krótkich wykładów oraz rozmów pozwala na aktywne uczestnictwo w dyskusji oraz zadawanie pytań gościom, wśród których znajdą się między innymi czołowi specjaliści nowych mediów i employer bradningu, znani przedsiębiorcy i twórcy internetowi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing