Dziś, jak nigdy dotąd, relacje oraz bycie i działanie razem stały się najistotniejsze, dlatego Żywiec mówi: Razem więcej można. Razem nie ma, że nie. Razem po prostu więcej się chce – i tym przekazem marka otwiera swoją tegoroczną komunikację. Nowa myśl, aby zostać naprawdę usłyszana, obrała również nową formę. Stąd, w miejsce doskonale znanych winiet z dwuznacznymi hasłami po raz pierwszy pojawiła się wierszowana narracja czytana przez lektora. W pierwszym z serii spotów reklamowych głos prowadzi widza przez różnorodne sceny – od typowych, codziennych sytuacji aż po te z gatunku zaskakujących, które przez lata stanowiły o wyjątkowości marki. Bo kto spodziewałby się po reklamie piwa wizyty na Marsie lub wskrzeszenia Dinozau… to znaczy DinoŻaura.
W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna. Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, manager marki Żywiec.
Zobacz również
Pierwszy z tegorocznych spotów jest już w emisji od 25 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]