„Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż” – przekonuje w nowej kampanii marka Żywiec

Obserwując to, co aktualnie najważniejsze, Żywiec chce jeszcze mocniej skupiać się na relacjach oraz sile jaka z nich płynie. Właśnie dlatego idea przewodnia nowego manifestu marki prezentowanego w spotach reklamowych brzmi „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż”.
O autorze
1 min czytania 2022-04-26

Dziś, jak nigdy dotąd, relacje oraz bycie i działanie razem stały się najistotniejsze, dlatego Żywiec mówi: Razem więcej można. Razem nie ma, że nie. Razem po prostu więcej się chce – i tym przekazem marka otwiera swoją tegoroczną komunikację. Nowa myśl, aby zostać naprawdę usłyszana, obrała również nową formę. Stąd, w miejsce doskonale znanych winiet z dwuznacznymi hasłami po raz pierwszy pojawiła się wierszowana narracja czytana przez lektora. W pierwszym z serii spotów reklamowych głos prowadzi widza przez różnorodne sceny – od typowych, codziennych sytuacji aż po te z gatunku zaskakujących, które przez lata stanowiły o wyjątkowości marki. Bo kto spodziewałby się po reklamie piwa wizyty na Marsie lub wskrzeszenia Dinozau… to znaczy DinoŻaura. 

W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna. Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło „Nie ma nic cenniejszego niż DRUGIE Ż – mówi Anna Paciejewska-Łapińska, manager marki Żywiec.

Pierwszy z tegorocznych spotów jest już w emisji od 25 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno. Komunikację digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj