Cooklet to stworzona w Polsce kulinarna aplikacja, która pozwala pasjonatom gotowania z całego świata wymieniać się ulubionymi przepisami, a także zbierać je wszystkie w jednej wirtualnej przestrzeni. Aplikacja istnieje na rynku od trzech lat, a jej twórcy mają już na koncie sukcesy zagraniczne. Odświeżona strategia komunikacji zakłada zwiększenie świadomości marki na polskim rynku. Jednym z pierwszych działań w tym kierunku jest współpraca partnerska z kulinarnym programem Top Chef, który jest jednym z najbardziej wyczekiwanych premier jesiennej ramówki w polskiej telewizji.
W ramach współpracy z Cooklet agencja Kolko będzie odpowiedzialna za media relations, organizację wydarzeń specjalnych oraz doradztwo strategiczne. Z ramienia agencji za projekt odpowiedzialna jest Marta Sadluk oraz Joanna Kółkowska. Klient sam się zgłosił do agencji. Kontrakt zawarto na dwa miesiące z możliwością przedłużenia. Do tej pory Cooklet nie korzystał z usług agencji PR.