Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Agnieszka Hyży zostaje ambasadorką marki LOVI

Agnieszka Hyży, jako aktywna zawodowo mama, poszukuje tego, co najlepsze dla swojego dziecka. Właśnie tak zrodziła się jej współpraca z marką LOVI, która jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”.
O autorze
2 min czytania 2022-04-27

Tegoroczne działania marki wsparte będą uczestnictwem Agnieszki Hyży, polskiej dziennikarki, prezenterki telewizyjnej, ekspertki branży ślubnej i prezeski firmy How2,  która postanowiła dołączyć do społeczności #teamLOVI.

Agnieszka Hyży to aktywna kobieta, która doskonale wpisuje się w konwencję naszej kampanii marketingowej i świat marki. Spełniona mama, odnosząca zawodowe sukcesy i jednocześnie podziwiana przez inne kobiety. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką LOVI i będzie budowała z nami w tym roku społeczność #teamLOVI. Zrealizujemy wiele pionierskich aktywności w branży parentingowej. Będziemy inspirować i edukować, dając poczucie bezpieczeństwa rodzicom, którzy potrzebują wiedzy niezbędnej do tego, by wybierać najlepsze  produkty dla swoich dzieci. Dlatego w tym roku do naszego coacha laktacyjnego dołączył także nerologopeda. Wszystko po to, by dać rodzicom jak najwięcej eksperckiej wiedzy, która ułatwi wybór najlepszych produktów dla dzieci – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki LOVI.

Produkty marki LOVI towarzyszyły mi jeszcze przed narodzinami Leona. Dlatego czułam się związana z marką już dużo wcześniej. Do dziś używam laktatora Expert 3D Pro, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Miło patrzeć jak społeczność  #teamLOVI rośnie w siłę i jestem przekonana, że wraz z LOVI ułatwimy życie wielu mamom, które potrzebują wsparcia w trudnych momentach macierzyństwa. Zapraszam więc wszystkich przyszłych i obecnych rodziców do naszej społeczności #teamLOVI, gdzie wraz z ekspertami będziemy dzielić się ze wszystkimi wiedzą i doświadczeniem, tak by móc czerpać z macierzyństwa 100% przyjemności – powiedziała Agnieszka Hyży.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”

Kampania ta uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, odczuwają wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. I chcą dać swojemu maleństwu wszystko to, co najlepsze i najbezpieczniejsze. Produkty LOVI powstają z największą starannością, od początku projektowane są tak, aby nie tylko pomagać rodzicom, ale także być w pełni bezpiecznymi dla dziecka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania marketingowa  z udziałem Agnieszki Hyży została zaplanowana w Internecie. W czerwcu br.  ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę, którego szczegóły zdradzone zostaną już w czerwcu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Realizację działań w social mediach LOVI powierzono agencji Brandblooming. Za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskawka, a content video A.H Global Media.

Za strategię i realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-kwella (communication manager marki LOVI) we współpracy z Moniką Kaźmierczak (główny specjalista ds. komunikacji marki LOVI).