Młoda Gwiazda Hollywood przyłapana w Los Angeles ponownie w ubraniach polskiej marki Sprandi!

O autorze
1 min czytania 2022-04-29

Już kolejny raz sfotografowano gwiazdę młodego pokolenia – Finna Wolfharda w ubraniach polskiej marki Sprandi na ulicach Los Angeles. Co łączy aktora, znanego z serialu Stranger Things, którego na Instagramie obserwuje ponad 21 milionów fanów z całego świata, ze Sprandi i grupą CCC? Finn wystąpił w kampanii marki, która swoją premierę miała w marcu tego roku.

Ostatnio aktor pochwalił się udziałem w kampanii marki Sprandi na swoim profilu na Instagramie. Jego post w błyskawicznym tempie polubiło ponad 1 300 000 obserwujących , dodatkowo pojawiły się relacje z planu kampanii i zdjęcia z Amber Valettą i Kylem MacLachlanem. Widać, że idol młodego pokolenia utożsamia się z marką Sprandi. W ostatnich dniach udało się złapać go na ulicach Los Angeles w total looku polską marki. Finn wybrał wygodny zestaw w stylu athleisure, a do tego wygodne buty – wszystko z kolekcji marki Sprandi.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Finn Wolfhard (@finnwolfhardofficial)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

We wspomnianej sesji, która odbyła się w Los Angeles, występują kultowe supergwiazdy. Przed obiektywem Brytyjki Charlotte Wales, która ostatnio fotografowała Adele na okładkę „The Face”, stanął Finn Wolfhard, czyli Mike Wheeler z netfliksowego hitu „Stranger Things”, ulubionego serialu generacji Z. W kampanii pojawili się także Amber Valletta i Kyle MacLachlan. Ona – amerykańska supermodelka przełomu mileniów, która występowała w kampaniach Escady, Saint Laurent czy Versace – dziś angażuje się w aktywizm klimatyczny. On – legendarny aktor – jako ulubieniec Davida Lyncha przeszedł do historii rolą agenta Dale’a Coopera w „Twin Peaks”, jednym z najbardziej kultowych seriali wszech czasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To już kolejna międzynarodowa gwiazda, która pojawiła się w kampaniach CCC w tym roku. Przypomnijmy – w styczniu w Warszawie pojawiła się Irina Shayk i jak już wiemy została twarzą kampanii marki Rage Age. To głośny powrót tej marki na po latach, podobnie jak marki Simple – którą promuje światowa ikona stylu Linda Tol. Od lat grupa CCC zaprasza do współpracy także międzynarodowe gwiazdy modelingu. Ostatnio w kampanii marki Jenny Fairy pojawiła się holenderska top modelka Jill Kortleve, która jako pierwsza modelka bodypositive pojawiła się w pokazach między innymi Chanel.

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.