fot. about.hm.com
W nowej kampanii H&M na pierwszym planie stawia osobisty styl oraz wyrażanie siebie za pomocą ubrań. Marka zaprosiła do współpracy Pete’a Davidsona – komika, aktora i scenarzystę, który często wybiera nietypowe stylizacje, łącząc kontrastujące wzory i style.
Zobacz również
Jak podkreśla gigant odzieżowy – Pete, ze swoją pewnością siebie i osobistym stylem, uosabia wszystko, co ważne dla marki i ma nadzieję, że jego beztroskie podejście do stylizacji będzie inspirowało więcej mężczyzn do wyboru H&M.
Jego osobisty styl jest tak indywidualny, jak jego humor, znany z eksperymentowania i zabawy modą – wyjaśnia H&M.
Kampanię „Wear that feeling” promują spoty utrzymane w żartobliwym tonie. W jednym z filmów promocyjnych Davidson kilkukrotnie odpowiada na komplementy na temat swojej pomarańczowej hawajskiej koszuli. Okazuje się, że komentującym nie jest idący obok mężczyzna, lecz papuga w samochodzie obok.
„Seat Belters”: spersonalizowane playlisty Spotify pomagają stać się lepszym kierowcą
Istotnym elementem kampanii jest fakt, że marka promuje nie tylko konkretną sezonową kolekcję, ale zachęca mężczyzn do wykorzystywania ubrań, które już posiadają, łącząc je z nowymi elementami. W kampanii pojawiają się zatem nie tylko nowe modele na wiosnę/lato 2022, ale także produkty z poprzednich kolekcji odzieży męskiej H&M.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy to początek zmian popularnej, przystępnej cenowo sieciówki i powolne odwracanie się od praktyk fast fashion?
PS
Promując swoją aplikację mobilną, H&M stworzył plakaty z kontrowersyjnym hasłem „Mężczyzna nie prosi o pomoc”. Kampania spotkała się z ogromną falą krytyki.
PS 2
Pete Davidson coraz częściej pojawia się w żartobliwych reklamach, a jedną z nich jest tegoroczny spot Hellmann’s na Super Bowl. Marka majonezu obrała sobie za cel „zablokowanie” marnowania żywności.