Zdobywcami statuetek-totemów zostały duety talentów w 7 kategoriach:
- Digital: Anna Kubas i Joanna Juchacz, VMLY&R
- Design: Marta Adamkowska i Miłosz Maciejewski, BBDO
- Film: Michał Witek i Michał Basiński, Freundschaft
- Print: Aleksander Madej i Gabriela Brzezińska, 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Media: Martyna Harasimowicz i Bartosz Jurczyk, Havas Media
- PR: Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki, SEC Newgate CEE
- Clients: Olga Wróbel i Kamil Wójcik, Carlsberg
Wręczenie Totemów Kreatywności zwycięzcom odbyło się 5 maja, podczas gali w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
Zobacz również
W tegorocznej edycji Konkursu Young Creatives Cannes wzięło udział aż 117 zespołów, które pracowały nad briefami przygotowanymi przez Partnerów.
Oprócz platformy wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów, konkurs stanowi także polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wyjazdu na największy festiwal kreatywności — Cannes Lions.
Za tegoroczną komunikację odpowiada duet Olga Koka Skowrońska – Totem Studio i Ernest Wińczyk – Wunder Kamera.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerzy kategorii:
- PRINT – Ukraiński Dom w Warszawie – Fundacja „Nasz Wybór”
- FILM – YouTube dla Fundacji MultiOcalenie
- DIGITAL – HBO MAX
- DESIGN – Muzeum Etnograficzne w Warszawie
- PR – SAMSUNG
- MEDIA została Fundacja Panoptykon
- CLIENTS – Fundacja Ekologiczna Pszczoła Musi Być
Partnerzy – Upright Music oraz DCODE MEDIA (Shutterstock).
Partner komunikacyjny – Związek Firm Public Relations