Tegoroczna, już ósma edycja programu stażowego ma nieco inny charakter niż w latach ubiegłych. Dotychczasowe hasło „Dobry start procentuje” zostało zastąpione nowym „Za dobrą karierę!”. Kampania promująca staże koncentruje się wokół działań związanych ze zrównoważonym rozwojem i wspierana będzie działaniami w social mediach – na Facebooku oraz Instagramie.
Na rynek pracy stopniowo wkracza generacja Z – ludzie młodzi, dla których przyszłość naszej planety nie jest obojętna. Dlatego zdecydowaliśmy, aby w naszej tegorocznej kampanii stażowej położyć nacisk na to, co jest dla młodych ludzi ważne i co jednocześnie znajduje się w DNA naszej firmy: odpowiedzialność, podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zrównoważony rozwój i przede wszystkim „dobry klimat” panujący w naszej firmie – mówi Izabela Nowikowska, dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.
Zobacz również
Co więcej, każda z osób uczestniczących w tegorocznym płatnym stażu zdobędzie wiedzę i doświadczenie, ale co równie ważne, będzie miała możliwość wzięcia udziału w jednym z wielu projektów Wyborowa Pernod Ricard realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Na staż można aplikować za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej zadobrakariere.pl. Aplikacje można przesyłać do 27 maja.
Za kreację i obsługę tegorocznej kampanii odpowiada agencja Uszka, specjalizująca się w działaniach employer brandingowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]