Jan Dybus na swoim koncie ma reżyserię innowacyjnego w formie mini serialu Wilk, we współpracy z Canal+. Tworzył również kontent dla Samsunga, People Can Fly czy Darii Zawiałow.
Wychowanie w międzynarodowym środowisku oraz współpraca z amerykańskimi i brytyjskimi twórcami pozwalają mu tworzyć rzeczy uniwersalne międzynarodowo.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jan Dybus jest absolwentem Westminster School of Media Arts and Design w Londynie. Podczas studiów realizował filmy krótkometrażowe, dokumentalne, reklamy oraz stawiał pierwsze kroki w reżyserii teledysków dla brytyjskich artystów. Po wyróżnieniu jednego z jego filmów w branżowym konkursie „See&Say” zaczął pracę jako content creator w Papaya Films a od maja dołączył do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Films.