Kampania przebiega pod hasłem „Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”. Lokalna idea kreatywna stworzona przez agencję Next ściśle wiąże się z tematem wrażliwości konsumentów na różne doznania i bodźce zewnętrzne. Ważnym elementem kampanii są niestandardowe działania w radiu i kinie, nawiązujące kontekstowo do treści tych mediów. Komunikaty lektora przed seansami kinowym korespondują z gatunkiem wyświetlanego filmu, np.: „Uwaga za chwilę seans dla tych, którzy lubią się bać. Kompletną ochronę dla osób wrażliwych na mocne kino zapewnia Sensodyne® Complete Protection. Codzienna ochrona wrażliwych zębów”. Dodatkowo w wybranych salach kinowych widzowie zobaczą na fotelach specjalne fluorescencyjne naklejki, promujące nową pastę.
Osią aktywacji radiowej jest sponsoring pasma programowego „Dobrze zagrane” w stacji RMF FM i analogiczny do kinowego mechanizm nawiązywania przez lektora w komunikacie do charakteru emitowanej muzyki, np.: „Wrażliwych na mocne granie w RMF FM zaprasza Sensodyne® Complete Protection”. W ramach kampanii realizowane są również intensywne działania w internecie wykorzystujące między innymi gry interaktywne w formatach richmediowych, reklamę w wyszukiwarkach. Dodatkowym wsparciem jest reklama na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty oraz komunikacja miejska). Ponadto w telewizji i serwisie YouTube emitowany jest spot przygotowany przez agencję Grey Group.
Zobacz również
Za lokalną strategię komunikacji, kreację i realizację działań pozatelewizyjnych, wspierających launch produktu, odpowiadają agencje Next i MediaVest. MediaVest zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów. Globalną strategię stworzyła agencja Grey Group, której polski oddział przygotował również telewizyjny spot reklamowy.
- Kreacja Next: Natalia Pryzowicz , Maria Jodłowska
- Client Service Next: Zuza Budziszewska
- Media Planner & Buyer MediaVest: Joanna Stankiewicz, Malgorzata Hejka