Greyotters zapewnia kompleksowe wsparcie SEO dla Omnipack w obszarze szkoleń, przygotowania i rozwoju strategii SEO, strategii contentowej, a także analizy rynku i konkurencji. Agencja zajmuje się również optymalizacją techniczną i zwiększaniem autorytetu domeny Omnipack.com na rynkach polskim oraz zagranicznych. W ramach nowej umowy greyotters poprowadzi działania dla Omnipack w 18 krajach w Europie m.in. w Niemczech, Francji, UK, Hiszpanii, krajach Beneluksu, Finlandii, Danii, Szwecji oraz we Włoszech.
Omnipack to jeden z najszybciej rozwijających się polskich startupów z obszaru logistyki ecommerce, z którym jesteśmy związani prawie od samego początku naszej działalności. Cieszymy się, że możemy wspierać tak ważnego partnera w ich dalszym, konsekwentnym rozwoju na rynki Europy Zachodniej – mówi Mateusz Wrzos, współzałożyciel agencji greyotters.
Zobacz również
Przy współpracy z zespołem greyotters najbardziej cenimy sobie zrozumienie naszych celów biznesowych, transparentność oraz skuteczną realizację założonych KPI. Satysfakcjonujące wyniki osiągane dla nas przez agencję w ramach dotychczasowych działań, wpłynęły na rozszerzenie współpracy o kolejne rynki – powiedział Karol Milewski założyciel i CRO Omnipack.
Omnipack jest klientem agencji greyotters od lipca 2020 roku.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]