Lidl Polska rozmawia z matkami o macierzyństwie – nowa kampania Lupilu z okazji Dnia Matki

Lidl Polska postanowił porozmawiać z mamami na temat tego, co powiedziałyby sobie po narodzinach pierwszego dziecka. W nowym spocie marki Lupilu poznajemy autentyczne historie Polek, które prezentują macierzyństwo bez retuszu i dzielą się radami z innymi mamami.
O autorze
1 min czytania 2022-05-18

Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej? – od tych słów zaczyna się nowy spot marki Lupilu sieci Lidl Polska stworzony z okazji Dnia Matki. W nagraniu wzięło udział 10 matek, które dzielą się swoimi historiami, a także przedstawiają blaski i cienie macierzyństwa. Zwracają się do innych świeżo upieczonych mam, udzielając im rad – pamiętania o sobie, bycia dla siebie wystarczającą a nie perfekcyjną, odnalezienia siebie w macierzyństwie, pozwolenia sobie na popełnianie błędów, nieprzejmowanie się opinią innych oraz zadbaniem o siebie.

W nagraniach spotu w studiu uczestniczyła psycholożka – Tamara Kasprzyk, która moderowała rozmowę z kobietami oraz była dla nich wsparciem. W spocie wykorzystano wypowiedzi, które nie były reżyserowane – są autentyczne.

Spot Lupilu powstał z pragnienia kobiet, aby zdjąć z nas, matek, presję bycia idealną, perfekcyjną, niezawodną. Jest efektem tego, że każda z nas w różnych momentach dała się uwieść słodkiej, lukrowanej wizji macierzyństwa, w której wszystko się udaje, dzieci biegają po czystym domu z uśmiechem na umorusanych twarzach, a rodzice spoglądają na nie z dobrotliwym uśmiechem. Fakt, że prawdziwe życie zazwyczaj tak nie wygląda, wywołuje w wielu kobietach poczucie winy i mnóstwo frustracji, dlatego zaprosiłyśmy do udziału w nagraniu różne mamy, żeby odczarowały ten obrazek i dodały innym mamom otuchy w codziennych zmaganiach. Film powstał z fragmentów kameralnych rozmów o macierzyństwie, podczas których zaproszone kobiety zastanawiały się, jaka wskazówka wypływająca z ich dzisiejszego doświadczenia mogłaby być dla nich pomocna, kiedy zostały mamami – mówi Tamara Kasprzyk, psycholożka oraz prezeska Fundacji Familylab.

Spot powstał w ramach kampanii Lupilu z okazji Dnia Matki, w ramach której prowadzone będą również działania digitalowe w kanałach social media Lidl Polska oraz podjęta zostanie współpraca z influencerami. Z kolei na stronie lidl.pl publikowana będzie seria artykułów poradnikowych związana z macierzyństwem oraz wychowywaniem potomstwa – artykuły powstały we współpracy z psycholożką Tamarą Kasprzyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj