#GłodniCelebracji to hasło przyświecające 7. urodzinom marki Maczfit. Catering dietetyczny w najnowszej kampanii przypomina, że warto celebrować i doceniać nawet codzienne, drobne przyjemności. Z okazji rocznicy firma przygotowała specjalny rabat, konkurs konsumencki oraz działania w obszarze influencer marketingu, w które zaangażowali się znani ambasadorzy marki: m.in. Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Agata Sieramska oraz Agnieszka Kobus-Zawojska.
W biegu dnia codziennego czasem najważniejsze jest to, by móc spokojnie usiąść, wziąć oddech od rzeczywistości, zawiesić swoje myśli, przeczytać kilka stron książki, posłuchać muzyki lub po prostu pójść na spacer. Celebracja życia dla mnie to małe rzeczy, które mają wpływ na moją codzienność. Dzięki Maczfit mogę skupić się właśnie na moich małych celebracjach, a nie na pogoni, co kupić, żeby ugotować obiad – mówi Anita Sokołowska, ambasadorka marki Maczfit, aktorka teatralna i telewizyjna oraz osobowość medialna.
Zobacz również
Również dla Kasi Sokołowskiej, wieloletniej ambasadorki marki Maczfit, najpopularniejszej reżyserki pokazów mody w Polsce i ikony stylu, znanej także z programu Top Model, okazją do celebrowania może być każda chwila. Ważne, by w codzienności odnaleźć moment dla siebie i cieszyć się z drobiazgów takich jak piękna, słoneczna pogoda, pyszny posiłek, dobra książka, zachód słońca, czy – coś nieco bardziej pochłaniającego – wycieczka w Karkonosze, którą Kasia wybiera najchętniej właśnie wtedy, gdy chce uciec od zgiełku miasta i celebrować harmonię i bliskość natury. Radzi także, aby każdy z nas odnalazł destynację, która napawa spokojem i pozwala na moment zwolnić.
Z kolei dla Agaty Sieramskiej – modelki, influencerki i trenerki tysięcy Polek, okazją do celebracji są chwile spędzone wśród ludzi, których kocha i którzy są dla niej ważni. Modelka przypomina, że to właśnie te momenty są na wagę złota, a ich docenienie sprawia, że łatwiej jej w życiu zachować równowagę. Tym samym zachęca, by – podobnie jak ona – uczyć się zauważać nie tylko duże sukcesy, ale również te najdrobniejsze.
A jakie powody do celebrowania ma Maczfit? Marka przy okazji urodzin prezentuje kilka imponujących liczb:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- 350 000 – tylu klientów zaufało marce w ciągu 7 lat,
- aż 13 gotowych diet oraz diety z wyborem dań,
- ponad 10 000 receptur w ciągu 7 lat i aż 10 nowych receptur co tydzień,
- blisko 1800 miejscowości obsługiwanych przez kurierów Maczfit,
- 3000 m2 powierzchni produkcyjnej, w której powstają dania Maczfit,
- prawie 600 osób pracujących każdego dnia na sukces marki.
A wszystko zaczęło się od jednej z warszawskich restauracji, gdzie w kuchni, poza założycielem, pracowali jedynie: kucharz, dietetyk i osoba obsługująca klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o działaniach marki na stronie maczfit.pl oraz na blogu maczfit.pl/blog.