Pojazdy ciężarowe odpowiadają za około jedną czwartą emisji CO2 z transportu drogowego w UE i za około 6% całkowitych emisji w UE. Pomimo wzrostu efektywności zużycia paliwa w ostatnich latach, emisje te wciąż rosną, ze względu na rosnące zapotrzebowanie na transport.
Dlatego w 2019 r. UE uchwaliła pierwsze w historii ogólnounijne normy emisji CO2 dla pojazdów ciężarowych i wyznaczyła cele w zakresie zmniejszenia średniej emisji na lata 2025 i 2030. Cele, które dziś stanowią „serce” globalnej strategii firmy Scania.
Zobacz również
Scania jest silnie zaangażowana w upowszechnianie transportu niezależnego od paliw kopalnych, a znajdujące się w naszej ofercie pojazdy elektryczne odgrywają kluczową rolę w tym procesie. Chcemy przyspieszyć zmianę w kierunku zrównoważonego transportu w Polsce. Nie możemy oglądać się na innych, musimy działać tu i teraz, do czego nawiązujemy w haśle naszej kampanii – mówi Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.
Kampania promująca elektryczne rozwiązania transportowe Scania ma zasięg globalny, jest realizowana na całym świecie. W Polsce o opracowanie jej hasła przewodniego zadbało Pod Prąd Studio.
Scania to marka premium, silnie ugruntowana na naszym rynku. Każdego dnia jej działania i produkty wpływają na życie milionów ludzi, pośrednio lub wprost. Cieszymy się, że możemy być częścią przemiany transportu w Polsce. Hasło „Wielkie postępy, coraz mniejsze ślady” wzmacnia i ugruntowuje wizerunek firmy Scania jako innowacyjnej firmy, która wykorzystuje nowoczesne rozwiązania w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zależało nam na podkreśleniu tego faktu i skoncentrowaniu się na efektach działań – mówi Paul Bachowski, strateg w Pod Prąd Studio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania pod hasłem „Wielkie postępy, coraz mniejsze ślady” oficjalnie rozpoczęła się 11 maja 2022.