Ostatnie 100 biletów na Forum IAB 2022

Zostało już tylko 100 biletów na udział stacjonarny w Forum IAB, które odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Forum IAB to 3 intensywne dni, ponad 70 prelekcji, potężna dawka marketingowej i biznesowej wiedzy. Tegoroczny temat przewodni: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów”.
O autorze
2 min czytania 2022-05-24

Organizatorzy zapraszają do udziału stacjonarnego – w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie lub z dowolnego miejsca na świecie – w ofercie są również bilety online.

W programie m.in. keynote speakers: 

  • Dr Maciej Kawecki: Świat Lema to już nie przyszłość. Trendy technologiczne 2022.

  • Tadeusz Chełkowski: Patronite – ludzie, którzy mają coś do powiedzenia.

    LinkedIn logo
    Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  • Anastasiya Baydachenko: IAB Ukraine: The war in Ukraine and digital industry: impact, challenges and opportunities.

  • Witold Szabłowski: Reportaż w świecie cyfrowym. 

    Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podczas Forum IAB wystąpi ponad 90 autorytetów – przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm, a także przedstawicieli świata nauki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W programie m.in.:

  • Twój ulubiony sklep na „A”? Jak naprawdę wygląda zderzenie Amazona i Allegro w Polsce?,
    Łukasz Sztuczyński, GroupM i Ludmiła Lib, Mindshare

  • Internauta w czasach zarazy. Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów.
    Aleksandra Załęska, Gemius i Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu

  • Czy kampanie reklamowe zatruwają świat? Ślad węglowy jako nowy KPI.
    Małgorzata Hejka, Spark Foundry i Agata Szustak, Zenith

  • IS FIFTY THE NEW THIRTY? O życiu po 50. oczami Polek i marketerów.
    Agata Groszek, Havas Media Group Poland

  • Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
    Paweł Lewandowski, MediaCom i Dobromir Ciaś, ABTShield

  • Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
    Michał Protasiuk, Google i Michał Zajdel, Kantar

  • Digital marketing odpowiedzialny społecznie – czy technologia może nam pomóc?
    Dominik Ryżko, Politechnika Warszawska

… i wiele innych. Forum IAB 2022 to ponad 70 wystąpień oraz ponad 90 potwierdzonych prelegentów.

Agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: forumiab.pl/agenda

Liczba biletów stacjonarnych jest ograniczona. Kup bilet już dziś: forumiab.pl/bilety

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety online.

W ramach wejściówki stacjonarnej uczestnicy otrzymują:

  • 3 dni konferencji w Multikinie Złote Tarasy
  • Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
  • Stała przerwa kawowa oraz lunch – każdego dnia
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych
  • After Party (8 czerwca)

W ramach wejściówki online uczestnicy otrzymują:

  • 3 dni konferencji – dostęp na platformie do transmisji live
  • Dzień 1 – Sesja plenarna i prezentacje w blokach tematycznych
  • Dzień 2 i 3 – prezentacje w blokach tematycznych
  • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych

Nad programem Forum IAB 2022 czuwa Rada Programowa. W tym roku przewodniczy jej Anna Gruszka – industry director, Teads. Wiceprzewodniczącymi są: Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. komunikacji i rozwoju, Biuro Reklamy TVP oraz Tomasz Rzepniewski – managing partner, digital & content, Wavemaker.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne za: udział stacjonarny – 40 pkt.; udział online – 30 pkt.; udział w roli prelegentki/prelegenta – 50 pkt.

Więcej informacji na temat tegorocznej Forum IAB znajduje się na stronie forumiab.pl.

Sponsorzy główni: Wirtualna Polska, Blix, TVN Media, Offerista, Orange, Channel Factory, INIS (Digitree Group), mediaPPG, Polsat Media, TikTok.

Sponsor wspierający: Mindshare, Wyborcza.pl, Taboola, YouTube, Teads, OpenMOBI, RTB House, DoubleVerify, Proxi.cloud.

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Rada Reklamy.

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, DIMAQ.

Patroni medialni: Dziennik Gazeta Prawna, forsal.pl, gazeta.pl, gazetaprawna.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Nowy Marketing, onet.pl, Puls Biznesu, Wirtualna Polska.

Sponsor After Party: Blix.