Rusza kolejna edycja Tigers United
– Projektowanie agendy z równoległymi ścieżkami kompetencji nie było łatwe. Zależało nam jednak, aby uniknąć sytuacji, w której uczestnicy widzą tylko kilka interesujących ich tematów, a reszta leży poza obszarem ich specjalizacji i w efekcie wykorzystują tylko część potencjału konferencji. Naszym celem jest, aby uczestnicy wynieśli z wydarzenia 100% wartości – Mateusz Białas, Digital Marketing Specialist w Tigers, organizator.
Oba dni konferencji online, 2–3 czerwca, wypełnione są po brzegi 18 prelekcjami, 3 panelami dyskusyjnymi, 6 szkoleniami, konsultacjami mentorskimi, dyskusjami round table i… Bitwą Marketerów w formie debaty oksfordzkiej! Całość zostanie zwieńczona spotkaniem na żywo w Q22 w Warszawie na After Party powered by Red Bull.
Zobacz również
W ramach partnerstwa merytorycznego swoje prelekcje wygłoszą Storytel i Rocket Jobs, marki znane ze świetnych, audiowizualnych działań komunikacyjnych w digitalu. Drugiego dnia w panelu dyskusyjnym zagości Michał Iwan, Marketing Manager w Runmageddon, aby porozmawiać o budowaniu marki opartej na społeczności. Na wirtualnej scenie pojawią się również m.in. Krzysztof Marzec, Witold Wrodarczyk, Sylwia Paszyna, Marcin Cichocki, Grzegorz Róg i Oskar Lipiński, a agendę dopełnią mięsiste wystąpienia i szkolenia od ekspertów Tigers.
Podczas Tigers United 4 uczestnicy zadbają nie tylko o swoją wiedzę z digital marketingu, ale też kompetencje osobowościowe. Dowiedzą się, jak przyswajają informacje i jak projektować przekaz, aby dotarł do osób – klientów, współpracowników, odbiorców – zwracających uwagę na inne aspekty komunikatu.
– W Tigers na co dzień korzystamy z testów kompetencji, aby lepiej zrozumieć swoje style komunikacji czy wrodzone predyspozycje. Wiedzę z zakresu różnych stylów komunikacji, wykorzystujemy nie tylko w pracy ze sobą, ale także z klientami. Cieszę się, że teraz każdy marketer w Polsce, który weźmie udział w Tigers United 4 i stworzy swój własny profil, będzie miał możliwość rozwoju osobistego, a równolegle wgryzienia się w mięsistą agendę prelekcji i spotkań z ekspertami, dopasowanych do indywidualnych potrzeb. To świetna okazja, żeby ugruntować wiedzę z zakresu zarówno kompetencji twardych, jak i tych miękkich, niezbędnych w codziennej pracy każdego marketera – Karolina Kawska, CEO Tigers
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przed nami 4. edycja wydarzenia Tigers United
– Każdego roku wychodzimy naprzeciw potrzebom społeczności Tygrysów, łącząc na konferencji marketing z biznesem, rozwój marketerów z wyzwaniami klientów i branży. Siła Tigers United to przede wszystkim klucz doboru prelegentów i ekspertów – zawsze staramy się sięgać do naszej tygrysiej społeczności. Każda edycja to pretekst, żeby przekraczać oczekiwania własne i widowni! Forma jest niemniej ważna niż treść, a 4. edycja będzie tego dobitnym potwierdzeniem – redefiniując, co de facto oznacza „konferencja” w 2022 r. – Daniel Kotliński, Strategy Expert w Tigers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja jest dopełnieniem edukacyjnych i biznesowych działań Tigers, agencji digitalowej prowadzącej komunikację social media, działania reklamowe i realizacje audiowizualne dla największych marek w Polsce takich jak Motorola, Milwaukee czy Biuro Reklamy WP Media, ale też tworzącej kursy i szkolenia dla społeczności marketerów.
Tigers United 4 już 2–3 czerwca. Jeśli chcecie poznać skalę agendy i podążyć z Tigers jedną ze ścieżek specjalizacji, otrzymać potężną dawkę wiedzy oraz dobrze się przy tym bawić, wejdźcie na stronę i zarezerwujcie miejsce na wirtualnej widowni! www.tigersunited.pl