IKEA Retail Sp. z o.o. ogłosiła postępowanie przetargowe z końcem 2021 r. i zaprosiła do niego 13 agencji. Do drugiego etapu wybrała firmy: Havas PR Warsaw, Inntu, Łukaszewicz, Secgen razem z LoveBrands, StrategyWise oraz Walk PR. Ich zadaniem było przygotowanie odpowiedzi na trzy pytania konkursowe z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej oraz Public Affairs.
Finalnie, po zaprezentowaniu oferty oraz rozmowach bezpośrednich, przetarg wygrała agencja Walk PR, która najlepiej przygotowała zadania konkursowe oraz oddała filozofię IKEA.
Zobacz również
Filozofia działania Walk PR wpisuje się w naszą etykę biznesu. Podczas konkursu zidentyfikowaliśmy wiele punktów zbieżnych oraz wspólne wartości, co daje dobrą bazę do zrozumienia wzajemnych potrzeb oraz kierunku rozwoju. Jako IKEA cenimy długoletnią współpracę, ale też doceniamy świeże spojrzenie i jesteśmy otwarci na nowe, różnorodne doświadczenia. Doceniamy również fakt, że Walk PR pomoże nam wzmocnić kompetencje w obszarze Public Affairs – mówi Anita Ryng, dyrektorka ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce.
Pozostałe agencje – podobnie jak w poprzednich przetargach – otrzymają od IKEA wcześniej zaproponowaną gratyfikację finansową w podziękowaniu za poświęcony czas i wykonanie zadań konkursowych. Współpraca z dotychczasową agencją Havas PR zakończy się 31 maja 2022 r. Obsługę IKEA w zakresie komunikacji produktowej nadal prowadzić będzie agencja Garden of Words.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]