Kia promuje elektrycznego crossovera EV6

W związku ze zdobyciem przez model Kia EV6 tytułu Samochodu Roku 2022 w prestiżowym konkursie Car of The Year 2022 Kia Polska rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię mediową budującą świadomość tego wydarzenia.
O autorze
0 min czytania 2022-05-26

Kia EV6 zdobyła jedną z najbardziej prestiżowych nagród motoryzacyjnych na świecie. Innowacyjny, elektryczny crossover zwyciężył głosami 59-osobowego jury, które składa się z szanowanych dziennikarzy motoryzacyjnych z 22 europejskich krajów i otrzymał tytuł Samochodu Roku 2022.

Kampania, podkreślająca zalety elektrycznego samochodu Kia EV6 potrwa do 30 czerwca, jest prowadzona zarówno w tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, takich jak kino, jak i digitalowych. Zaplanowane działania z obszaru digital obejmują video online, display oraz aktywacje w social mediach.

Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja Interactive Partners. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj