W biznesie, tak jak w piłce nożnej, chodzi o to, żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika. Każdy, kto podejmie wyzwanie na V Targi eHandlu w Warszawie, będzie mógł to udowodnić w praktyce, biorąc udział w zabawie z elementami grywalizacji „Zamknij dach stadionu”.
Krótka piłka
Jak wejść do drużyny e-handlu? Każdy gość Targów otrzyma przy wejściu magazyn Imagine z dołączoną do niego planszą – planem boiska, na którym rozstawione będą stoiska Partnerów biorących udział w grze. Uczestnicy po wizycie u wystawcy dostaną naklejkę z logo firmy, którą następnie trzeba będzie umieścić w odpowiednim miejscu na planszy. Pełny zestaw naklejek utworzy w końcu dach stadionu, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany (koszulkę) i zawalczyć o nagrodę główną. Do zgarnięcia czeka Playstation z grą FIFA oraz kilka innych gadżetów sportowych.
Zobacz również
Celem akcji jest zaangażowanie w sposób kreatywny uczestników Targów – o tym, że taki model sprawdza się doskonale, świadczą sukcesy zabaw „eHandlopoly”, „Gra o front e-commerce” czy „Zostań Generałem E-commerce”, przeprowadzonych podczas poprzednich edycji wydarzenia, w których średnio brało udział około 150 osób.