Polska przyczółkiem marketingu afiliacyjnego w Europie Centralnej i Wschodniej – relacja z zanox Expert Day

Jako jeden z nielicznych krajów Europy, możemy poszczyć się coraz lepszymi wynikami w marketingu efektywnościowym. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów performance o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

Tego można było dowiedzieć się z tegorocznej edycji zanox Expert Day. W trakcie konferencji ogłoszono również najlepsze agencje performance w kraju. Jak co roku spotkaniu towarzyszyły debaty i panele dyskusyjne. Szukano m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące najskuteczniejszych czynników motywujących klientów do robienia zakupów w sieci – kupony rabatowe, kody, zniżki czy programy lojalnościowe.

W tym roku po raz pierwszy zanox przyznał nagrody dla najlepszych agencji marketingu efektywnościowego. – Rynek afiliacyjny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Klienci oswoili się już tym modelem, a efekty które osiągają można stawiać za wzór dla innych. W związku z tym postanowiliśmy przyznać nagrody dla agencji, które osiągają najlepsze wyniki w swoich kategoriach – mówi Tomasz Karolak, Country manager w zanox. Za najlepszą uznano Havas Media, która otrzymała tytuł „Best Agency Performance”. Wyróżniono również Next, która wprowadziła najwięcej klientów do sieci zanox – kategoria „Best New Business”. Za najlepiej przygotowaną kampanią nagrodzono natomiast Berry Project. Statuetki wręczyli Tomasz Karolak oraz Frédéric Saigne, Regional Manager Nordics & Eastern Europe.

zanox w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Podczas konferencji ogłoszono również decyzję o przystąpieniu zanox do eCommerce Polska. – Jako firma ściśle związana z branżą handlu elektronicznego postanowiliśmy dołączyć do organizacji, która skupia najważniejsze podmioty e-commerce w kraju. Chcemy aktywnie brać udział w jej obradach oraz dzielić się wiedzą, którą posiadamy. Planujemy m.in. przeprowadzić serię szkoleń na temat marketingu afiliacyjnego dla członków Izby – mówi Tomasz Karolak z zanox.

Przyszłość branży

Tematami dyskusji ekspertów tegorocznego Expert Day były sposoby motywowania klientów w internecie. W tym panelu wzięli udział przedstawiciele International Coupons, Groupon Polska, PAYBACK, nonstopConsulting oraz Stilago. Ostatnia dyskusja dnia dotyczyła przewidywań i najważniejszych trendów. Mówili o nich eksperci z T-mobile Polska, Fun in Design, Ve Interactive Limited i Freespee.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegoroczny Expert Day, organizowany przez zanox, spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników. W konferencji wzięło udział prawie 200 Wśród nich byli m.in. przedstawiciele agencji, reklamodawców, a także wydawcy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się