Każdy kierowca korzystający z aplikacji Bolt musi obowiązkowo przejść szkolenie a następnie zdać test, aby móc kontynuować współpracę z Bolt. Szkolenia dostępne są w 5 wersjach językowych. Webinar obejmuje podstawy z zachowania w ramach relacji pasażer-kierowca, tłumaczy jakie zachowania są absolutnie niedopuszczalne oraz z jakimi konsekwencjami należy się liczyć w przypadku ich złamania.
Szkolenie zostało opracowane we współpracy z fundacją Feminoteka i jest pierwszym z przynajmniej dwuczęściowego cyklu webinarów.
Zobacz również
Bezpieczeństwo osób korzystających z aplikacji Bolt jest dla nas priorytetem. Opublikowane dzisiaj szkolenie edukacyjne to kolejny krok, dzięki któremu podróże za pomocą aplikacji Bolt będą przebiegały komfortowo i bezpiecznie. Jednocześnie aktualnie testujemy rozwiązania technologiczne, które dodatkowo wzmocnią bezpieczeństwo pasażerów i kierowców – mówi Paweł Kuncicki, country manager Bolt w Polsce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jednocześnie firma opublikowała zasady poprawnego zachowania pasażerów i kierowców, zebrane w formie Standardów Społeczności Bolt. Znajdują się w nim pogłębione informacje o kodach kulturowych, nieprawidłowych zachowaniach i przemocy seksualnej, a także konsekwencjach związanych z popełnianiem przestępstw związanych z przemocą seksualną. Standardy społeczności zostaną na stałe wpisane do regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników aplikacji Bolt, a ich nieprzestrzeganie może skutkować stałym usunięciem z aplikacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing