Jest to nowe stanowisko w strukturach, związane z dalszym rozszerzaniem kompetencji firmy w obszarze rekrutacji i doradztwa personalnego. Pokieruje działaniami komunikacyjnymi agencji, obejmującymi m.in. projekty z zakresu public relations, content marketingu, social media i digital.
Dr Magdalena Tokaj ma ponad piętnastoletnie doświadczenie w komunikacji. Przed dołączeniem do Kornblit & Partners odpowiadała w agencji Contrust Communication za realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej dla sektora industrial real estate oraz smart mobility. Wcześniej, przez 15 lat była związana z Instytutem Monitorowania Mediów, gdzie kierowała działem komunikacji marketingowej, a uprzednio działem analiz. Jako research development manager współprowadziła także prace rozwojowe IMM.
Zobacz również
Specjalizuje się w PR korporacyjnym oraz promocji badań i ekspertów. Realizowała także projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer brandingu, ESG i CSR.
Dr Magdalena Tokaj prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim poświęcone mierzeniu efektów działań wizerunkowych i promocyjnych. Autorka artykułów naukowych i publikacji w mediach oraz współautorka książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (ISNS), Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (PR) oraz Uniwersytetu SWPS, gdzie doktoryzowała się w dziedzinie socjologii internetu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]